امکان دارد قدیمی‌ترین دشمن دکتر استرنج تانوس جدید MCU باشد

4 January 2021 - 12:42
Doctor Strange

در حالی که طرفداران در انتظار ادامه پخش فیلم‌های MCU هستند، حدس و گمان‌ها بسیاری مبنی بر اینکه چه کسی جای خالی تانوس را به عنوان آنتاگونیست اصلی بعدی مارول پر خواهد کرد وجود دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

از کاندیدهای این نقش می‌توان دشمن اصلی فیلم Thor: Love and Thunder با نام Gorr the God Butcher و همچنین دشمن فیلم Ant-Man 3 با نام Kang the Conqueror را نام برد. با این حال هنوز خبر حضور یکی دیگر از کاندیدهای اصلی این نقش در فیلم‌های سینمایی مارول یا سریال‌های مارولی شبکه دیزنی پلاس به صورت رسمی اعلام نشده است. علی‌رغم این، همه چیز در جای خودش قرار گرفته تا دشمن بعدی فیلم Doctor Strange با نام Nightmare، آنتاگونیست بزرگ بعدی دنیای سینمایی مارول باشد.

کاراکتر کابوس دشمن اصلی بوده که کارگردان قسمت اول فیلم Doctor Strange اسکات دریکسون (Scott Derrickson)، در ابتدا برای این فیلم در نظر گرفته بود، بنابراین منصفانه است که تصور کنیم تمام برنامه‌هایی که این کارگردان برای قسمت بعدی این فیلم در نظر گرفته بود پس از حذف شدنش از این فیلم، ادامه پیدا نخواهد کرد. با این وجود، CarlosVision جدیداً با انتشار توییتی، شایعه‌ای را مطرح کرده که کاراکتر کابوس به همراه کاراکتر دیگری با نام آگاتا هارکنس، دشمن اصلی است که در پشت پرده ماجراها و دنیای تغییر یافته سریال WandaVision حضور دارند.

بر اساس توییت CarlosVision، داستان پشت پرده سریال WandaVision در فیلم Spider-Man 3 ادامه پیدا خواهد کرد و در نهایت این داستان در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به اوج خود خواهد رسید. این اولین باری نیست که این شایعه مطرح شده بر سر زبان‌ها افتاده، چرا که پیش از این Murphy’s Multiverse نیز همین شایعه را در سال پیش با استناد به منبعی ناشناس مطرح کرده بود.

بنابراین به نظر می‌رسد که کاراکتر کابوس به عنوان آنتاگونیست بزرگ بعدی فاز ۴ دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد. در بدترین حالت نیز، او جزئی از خط داستانی سه فیلم بعدی مارول از جمله فیلم Spider-Man خواهد بود. کاراکتر کابوس، جزء یکی از دشمنان معمولی مرد عنکبوتی نیست ولی با این حال او می‌تواند دلیل به وجود آمدن کراس‌اور احتمالی Spider-Verse در این فیلم باشد.

همچنین این آنتاگونیست می‌تواند کاراکتری ایده‌آل برای به وجود آمدن اتفاقات پشت پرده سریال WandaVision باشد. این کاراکتر، از رؤیای مردم آشفته تغذیه می‌کند، بنابراین اسکارلت ویچ عزادار در سریال WandaVision می‌تواند طعمه اصلی او باشد. به دام انداختن اسکارلت ویچ در رؤیایی که نسخه پیچیده‌ای از علاقه قلبی‌اش می‌باشد قطعاً درخور کاراکتر کابوس است. علاوه بر این، قرار دادن کاراکتر کابوس در پشت پرده اتفاقات سریال WandaVision می‌تواند به دنیای سینمایی مارول نیز کمک کند تا اشتباهاتی که در گذشته کمیک بوک‌های Doctor Strange در رابطه با این کاراکتر انجام داده‌اند را مارول دوباره تکرار نکند.

گذشته از آن، حضور کاراکتر کابوس در پشت پرده اتفاقات سریال Wandavision، جهت وصل کردن داستان این سریال به فیلم Multiverse of Madness بسیار منطقی به نظر می‌رسد. همچنین این آنتاگونیست، روش عالی جهت استقرار مجدد موقعیت کاراکتر دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول به عنوان قهرمان اصلی جادویی آن به نظر می‌رسد چرا که در دو فیلم قبلی که دکتر استرنج در آن‌ها حضور داشته، او با دشمنی کیهانی با نام تانوس روبه‌رو شده که در حیطه تخصصش نبوده است.

همچنین با توجه به تاریخچه این دو در کمیک بوک‌ها، بسیار منطقی خواهد بود که کاراکتر کابوس دشمن اصلی دکتر استرنج باشد. کابوس، اولین دشمن ماوراءالطبیعه‌ای بود که دکتر استرنج در کمیک شماره ۱۱۰ Strange Tales با آن مبارزه کرده است. درست است که کاراکترهای دورمامو و بارون موردو در کمیک بوک‌های دکتر استرنج بیشتر دیده شده‌اند ولی با این حال کاراکتر کابوس قدیمی‌ترین دشمن او می‌باشد. به علاوه، تقابل دکتر استرنج با کابوس در قسمت دوم فیلم Doctor Strange، بهترین کار برای به وجود آوردن سه‌گانه‌ای از این کاراکتر می‌باشد. بدین ترتیب، مقابله دکتر استرنج با کاراکتر بارون موردو به قسمت سوم و پایانی این سه‌گانه فرضی منتقل خواهد شد.

مزیت دیگری نیز در حضور کاراکتر کابوس به عنوان دشمن اصلی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وجود دارد، به این صورت که شکست دادن آنتاگونیستی که بخش بزرگی از دنیای سینمایی مارول را تحت تأثیر خود قرار داده، می‌تواند مقام و جایگاه دکتر استرنج را در میان دیگر ابرقهرمان‌های مارول تا حد زیادی بالا ببرد. درست است که دکتر استرنج نقش بسیار مهمی را در فیلم Infinity War ایفا کرده ولی با این حال او بیشتر در پشت پرده ماجراهای این فیلم قرار گرفته بود تا تمرکز آن‌ها بیشتر بر روی کاراکترهای جاافتاده‌ای از جمله مرد آهنی باشد.

شکست دادن موجودی که احتمالاً بلاهای مختلفی را بر سر کاراکترهای اسکارلت ویچ و مرد عنکبوتی خواهد آورد، می‌تواند کاراکتر دکتر استرنج را به عنوان پایه و اساس دنیای سینمایی مارول نشان دهد. در حالی که کاراکترهای مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه از دنیای سینمایی مارول خارج شده‌اند، اکنون این دنیای سینمایی احتیاج به شخصیت‌های کلیدی بعدی خود دارد و به نظر می‌رسد که دکتر استرنج می‌تواند یکی از این شخصیت‌ها باشد، مخصوصاً اگر قهرمان‌ها مارول در مقابل کاراکتر کابوس قرار بگیرند.

منبع: سی‌بی‌آر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.