Falcon and the Winter Soldier؛ انتخاب بازیگر یکی از مهم‌ترین اعضای انتقام‌جویان جوان

4 January 2021 - 14:32

برای مدت‌ها شایعاتی حول حضور گروه Young Avengers در دنیای سینمایی مارول وجود داشت و اکنون گزارش‌های جدید حاکی از پیوستن بازیگری برای ایفای نقش یکی دیگر از اعضای این گروه در سریال The Falcon and the Winter Soldier محصول Disney+ است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طی اخبار جدیدی که توسط Murphy’s Multiverse منتشر شده‌اند، ایلایجا ریچاردسون (Elijah Richardson) برای ایفای نقش ایلای بردلی به سریال مذکور پیوسته است. علاقه‌مندان به دنیای کامیک شاید او را بهتر با نام مستعار «پاتریوت» بشناسند؛ این شخصیت در دو قسمت از سریال حضور پیدا خواهد کرد. در ابتدا خبری توسط چارلز مورفی (Charles Murphy) در این رابطه منتشر شده بود که در دسته‌ی شایعات قرار می‌گرفت اما اکنون او در توییتی جدید، روز یکشنبه اعلام کرده است که منابعش خبر انتخاب بازیگر برای ایفای نقش «پاتریوت» را تایید کرده‌اند.

اگر ریچاردسون نقش ایلای بردلی را ایفا کند تبدیل به جدیدترین عضو تیم «انتقام‌جویان جوان» دنیای سینمایی مارول می‌شود. کاترین نیوتون (Kathryn Newton) قرار است نقش کسی لنگ را در فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania ایفا کند؛ این درحالی است که هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) ایفاگر نقش کیت بیشاپ در سریال پیشِ روی Hawkeye خواهد بود و آمریکا چاوز با بازی زوکایتل گومز (Xochitl Gomez) نیز در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور پیدا خواهد کرد. همچنین احتمال معرفی بیلی کاپلان و تامی شفرد ملقب به ویکان و اسپید نیز در سریال WandaVision وجود دارد. وجود این‌همه شخصیت جوان که مدت کوتاهی معرفی خواهند شد باعث می‌شود که پروژه‌ی Young Avengers زیاد بعید به نظر نرسد.

پاتریوت

اینکه ایلای بردلی چگونه در سریال «فالکون و سرباز زمستان» حضور پیدا خواهد کرد و ایفاگر چه نقشی در وقایع داستان آن خواهد بود مانند حکایت بسیاری از پروژه‌های پیشِ روی مارول هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است اما در داستان‌های مصور، این شخصیت در ابتدا در شماره‌ی نخست کامیک Young Avengers در سال ۲۰۰۵ معرفی شد؛ او نوه‌ی ایزایا بردلی، کاپیتان آمریکای سیاه‌پوست است. ایلای در ابتدا از هورمون رشد جهش‌زا و غیرقانونی برای به دست آوردن توانایی‌های ابر سربازی استفاده می‌کرد اما بعدها وقتی برای حفاظت از کاپیتان آمریکا متحمل جراحت‌های شدیدی شد، با دریافت خون ایزایا قدرت‌هایی واقعی به دست آورد.

خلاصه‌ی داستان The Falcon and the Winter Soldier به شرح زیر است:

پس از وقایع Avengers: Endgame، سم ویلسون/فالکون و باکی بارنز/سرباز زمستان با یکدیگر طی ماجراجویی در سراسر دنیا همکاری می‌کنند، ماجراجویی که توانایی‌ها و صبرشان را در The Falcon and The Winter Soldier محصولی از Marvel Studios می‌آزماید. این سریال کاملاً جدید توسط کری اسکوگلند (Kari Skogland) کارگردانی و توسط ملکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) نویسندگی می‌شود.

سریال «فالکون و سرباز زمستان» در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از Disney+ به پخش خواهد رسید.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.