سرپرست نویسندگان What If از حضورهای افتخاری سورپرایزکننده خبر داد

4 January 2021 - 16:49
what if

ای. سی. بردلی (A.C. Bradley) رئیس نویسندگان انیمیشن What If…? اعلام کرد که باید انتظار حضورهای افتخاری بیشتر از آنچه که فکر می‌کردیم را در این مجموعه، از بازیگران و شخصیت‌های مختلف دنیای سینمایی مارول داشته باشیم. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال What If…? که بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و توسط کوین فایگی (Kevin Feige) تهیه می‌شود شامل بازیگران مختلفی است که از فیلم‌های لایو-اکشن این فرانچایز برای صداگذاری شخصیت‌های خودشان به این انیمیشن باز خواهند گشت؛ بازیگرانی نظیر چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) که برای آخرین بار برای صداگذاری شخصیت Black Panther در این عنوان حضور پیدا خواهد کرد. این مجموعه‌ی انیمیشنی شامل شخصیت‌های کاملاً جدیدی نظیر Watcher با صداگذاری جفری رایت (Jeffrey Wright) نیز هست.

بردلی طی توییتش گفت:

می‌توانم بگویم که بیش از تعداد کمی کامئوهای ام‌سی‌یویی سورپرایز کننده وجود خواهد داشت. همچنین سروکله‌ی شخصیت‌های مختلف در بیش از یک قسمت پیدا خواهد شد.

به گفته‌ی کوین فایگی در «وات ایف…؟» شاهد تمرکز بر لحظه‌ای خاص از دنیای سینمایی مارول و تغییر آن به‌نحوی‌که منجر به تغییر خط داستانی وقایع و شخصیت‌ها می‌شود، خواهیم بود. به‌طور مثال با این سناریو روبه‌رو می‌شویم که چه می‌شد اگر پگی کارتر دریافت‌کننده‌ی سرم ابرسرباز بود؟ یا چه می‌شد اگر تی‌چالا تبدیل به یاغی افسانه‌ای کهکشان استار-لرد می‌شد؟

در سال ۲۰۱۹ بردلی توضیح داده بود که در حداقل یک قسمت از «وات ایف…؟» به یک فیلم از ۲۳ عنوان کنونی MCU پرداخته خواهد شد (به‌طور مثال ممکن است که به وقایع یک فیلم در چند قسمت از این مجموعه انیمیشنی پرداخته شود). این سریال به مهم‌ترین لحظه‌ی هر شخصیت در این فرانچایز خواهد پرداخت و در هر قسمت ممکن است بسیاری از شخصیت‌ها حضور پیدا کنند.

بردلی به Discussing Film گفته بود:

کوین گفت که هر فیلم را به شیوه‌ای جدید کاوش خواهیم کرد اما هر قسمت در مورد یک فیلم نیست. در نمایشگاه D23 تصویری از استار-لردِ تی‌چالا نشان دادیم چون می‌خواستیم که نشان دهیم چه می‌شد اگر دنیاهای Black Panther و Guardians of the Galaxy با یکدیگر ادغام می‌شدند. در این مورد خاص ما دو دنیا، دو تا سه فیلم را گرفتیم و به شیوه‌ای جدید آن‌ها را تغییر دادیم.

what if

بردلی اضافه کرد:

هدفمان پرداختن به یک فیلم در هر قسمت نیست. هدفمان پرداختن به لحظات مهم هر شخصیت طی ۲۳ فیلم است. شما شخصیت‌های مختلفی را در هر قسمت خواهید دید.

پیش‌تر اعلام شده بود که صداپیشگان و شخصیت‌های این سریال شامل مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) برای نقش کیلمانگر، سباستین استن (Sebastian Stan) برای نقش باکی بارنز/سرباز زمستان، جاش برولین (Josh Brolin) برای نقش ثانوس، مارک رافلو (Mark Ruffalo) برای نقش هالک، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) برای نقش لوکی، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) برای نقش نیک فیوری، کریس همسورث (Chris Hemsworth) برای نقش ثور، کارن گیلان (Karen Gillan) برای نقش نبیولا، جرمی رنر (Jeremy Renner) برای نقش کلینت بارتون/هاکای، پل راد (Paul Rudd) برای نقش اسکات لنگ/انت-من، مایکل داگلاس (Michael Douglas) برای نقش هنک پیم، نیل مک‌دونا (Neal McDonough) در نقش دام دام دوگان، دومینیک کوپر (Dominic Cooper) در نقش هاوارد استارک، شان گان (Sean Gunn) در نقش کراگلین، ناتالی پورتمن (Natalie Portman) برای نقش جین فاستر، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) برای نقش کرت، استنلی توچی (Stanley Tucci) برای نقش دکتر آبراهام ارسکین، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) برای نقش کورگ، توبی جونز (Toby Jones) برای نقش آرنیم زولا، جایمن هانسو (Djimon Hounsou) برای نقش کوراث، جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) در نقش گرند مستر، مایکل روکر (Michael Rooker) در نقش یاندو و کریس سالیوان (Chris Sullivan) در نقش تیزرفیس هستند.

فصل نخست ۱۰ قسمتی سریال What If…? محصولی از کمپانی Marvel تابستان سال میلادی جاری بر روی Disney+ به پخش می‌رسد.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.