پخش سریال WandaVision با دو اپیزود آغاز خواهد شد

9 January 2021 - 00:57

پخش سریال WandaVision که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز می‌کند با دو اپیزود آغاز خواهد شد. با سینما فارس همراه باشید.

دیزنی رسماً تأیید کرده پخش اولین سریال مارول برای دیزنی پلاس یعنی WandaVision با دو اپیزود در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۹ (۱۵ ژانویه ۲۰۲۱) آغاز خواهد شد. پس از آن، هر هفته یک قسمت پخش می‌شود و این فصل ۹ قسمتی در ۵ مارس به پایان می‌رسد. این یکی از جزئیات مهم در مورد WandaVision است که با نزدیک شدن به آغاز پخش آن فاش شده است. به تازگی دیزنی تأیید کرده بود سریال WandaVision فقط ۹ اپیزود خواهد داشت. این بیش از تعداد اپیزودهایی است که قبلاً برای این سریال گزارش شده بود.

WandaVision با پخش در دیزنی پلاس، فاز جدید دنیای سینمایی مارول را آغاز می‌کند. از دیگر برنامه‌های تلویزیونی استودیوی مارول که در سال آینده برای اولین بار در این سرویس به نمایش در می‌آید، می‌توان به Falcon and Winter Soldier، Loki و Ms. Marvel اشاره کرد. در حالی که دیگر سریال‌های این استریمینگ برای سال‌های آینده She-Hulk و Moon Knight برنامه‌ریزی شده‌اند.

سریال WandaVision، ترکیبی از آثاز تلویزیونی کلاسیک و جهان سینمایی مارول را ارائه می‌دهد که در آن واندا ماکسیموف (الیزابت اولسن) و ویژن (پال بتانی) دو موجود فوق‌العاده قدرتمند، زندگی ایده‌آل خود را در حومه‌ی شهر شروع می‌کنند. همه چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست. کارگردانی سری جدید را مت شکمن بر عهده دارد. جک شیفر نویسنده این سریال است. در این سریال، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ، پال بتانی در نقش ویژن، رندال پارک در نقش مامور جیمی وو، کت دنیس در نقش دارسی لوئیس، تیونا پاریس در نقش مونیکا رمبو و کاترین هان در نقش اگنس بازی می‌کنند.

منبع: CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.