سریال WandaVision دارای جلوه‌های ویژه زیادی خواهد بود

9 January 2021 - 12:16
سریال WandaVision

به نظر می‌رسد که سریال آینده دنیای سینمایی مارول با نام WandaVision صحنه‌های تماشایی بسیار زیادی داشته باشد چرا که گفته شده حتی این سریال جلوه‌های ویژه بیشتری را نسبت به فیلم Avengers: Endgame خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال WandaVision، اولین سریالی از پروژه‌های تلویزیونی مورد انتظار مارول می‌باشد که قرار است در شبکه دیزنی پلاس به نمایش درآید و به احتمال بسیار زیاد، سریال‌های مارولی شبکه دیزنی پلاس، زمینه را برای فیلم‌های آینده مارول و قسمت بعدی Avengers مهیا خواهند کرد.

به عنوان سریال نیز، WandaVision قرار است که یکی از منحصر به فردترین پروژه‌هایی باشد که تا به حال در تاریخ دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) بازیگر نقش اسکارلت ویچ در این سریال، گفته است که فصل اول سریال WandaVision تمامی ژانرها از سیت‌کام‌های کلاسیک گرفته تا سریال The Twilight Zone را شامل خواهد شد. همچنین داستان این سریال مستقیماً به اتفاقات فیلم Avengers: Endgame وصل خواهد شد. علاوه بر این‌ها، گزارش‌های اخیری که در رابطه با این سریال منتشر شده، نشان می‌دهد که کیفیت تولید این سریال در حد و اندازه فیلم Avengers: Endgame است.

در مصاحبه اخیری که پل بتانی (Paul Bettany) بازیگر نقش ویژن با وب‌سایت gamesradar انجام داده، او اشاره کرد که سریال WandaVision سریالی بسیار بلند پروازانه می‌باشد چرا که این سریال صحنه‌های منحصر به فرد و همچنین جلوه‌های ویژه بیشتری نسبت به فیلم Avengers: Endgame دارد.

او در این باره گفت:

فکر می‌کنم که این سریال باعث شود همه (مخاطبان آن) دید کاملاً جدیدی را نسبت به دنیای سینمایی مارول داشته باشند. تعداد صحنه‌های VFX (جلوه‌های ویژه) که در این سریال وجود دارد از فیلم Endgame نیز بیشتر است.

پیش از این نیز، مت شکمن (Matt Shakman) کارگردان این سریال اشاره کرده بود که سریال WandaVision، دارای یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های طراحی شده‌ای است که مارول تا به حال در پروژه‌های سینمایی خود خلق کرده و همچنین داستان آن نیز یکی منحصر به فردترین داستان‌هایی است که تا به حال در دنیای سینمایی مارول تعریف شده است.

البته فصل اول سریال WandaVision در مقایسه با فیلم Avengers: Endgame دارای مدت زمان پخش بیشتری است که می‌تواند دلیل وجود جلوه‌های ویژه بیشتر این سریال نسبت به فیلم Avengers: Endgame را توضیح دهد. با این وجود، حتی مقایسه کیفیت جلوه‌های ویژه این دو پروژه با یکدیگر نیز بیانیه بسیار مهم و جسورانه‌ای می‌باشد.

معمولاً بودجه ساختی که در اختیار سریال‌های تلویزیونی قرار می‌گیرد بسیار کمتر از بودجه ساخت فیلم‌هایی مانند Avengers: Endgame است مگر اینکه این سریال‌های تلویزیونی سریال‌های بسیار بزرگی باشند مانند سریال‌های Game of Thrones و The Crown. واضح است که کمپانی دیزنی به محتواهای تولیدی جدید مارول و سریال‌هایی مانند WandaVision ایمان بسیاری دارد تا این پروژه‌ها بتوانند سیل عظیمی از مخاطبین جدید را به شبکه دیزنی پلاس بیاورند.

باید منتظر ماند و دید که آیا سریال WandaVision میزان موفقیتی که دیزنی انتظار دارد را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد با خیر. پیش‌نمایش‌ها و تریلرهایی که تا به حال از این سریال پخش شده، جالب و جذاب به نظر رسیده‌اند، ولی اطلاعات بسیاری در رابطه با این سریال از جمله اینکه داستان این سریال چگونه به اتفاقات دنیای سینمایی مارول متصل خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

اگر بخواهیم حرف بازیگرها و کارگردان این سریال را باور کنیم، امکان آن وجود دارد که سریال WandaVision تأثیر بسیار بزرگی را بر روی دنیای سینمایی مارول بگذارد. سریال WandaVision برای پخش در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.