اوکس فگلی به بازیگران لایواکشن Pinocchio پیوست

11 January 2021 - 00:26
اوکس فگلی

اوکس فگلی قرار است نقش لمپویک را در لایواکشن Pinocchio بازی کند.‌‌‌‌‌

بازسازی‌ لایواکشن انیمیشن‌های دیزنی در سال‌های اخیر به یک روند محبوب تبدیل شده است و این استودیو با وجود پیش‌برد پروژه‌ها برای اکران در سینما‌ها و دیزنی‌پلاس در سال‌های آینده، هیچ نشانه‌ای از کندی را نشان نمی‌دهد. در میان پروژه‌های پیش رو، لایواکشن Pinocchio وجود دارد که توسط سازنده Back to the Future یعنی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) کارگردانی می‌شود و تام هنکس (Tom Hanks) قرار است در آن بازی کند. در حالی که بسیاری از جزئیات پروژه هنوز منتشر نشده است، گزارشی جدید یکی از بازیگران اصلی را مشخص کرده است. طبق گزارش وبسایت The Illuminerdi، دیزنی علاقه‌مند است که بازیگر جوان یعنی اوکس فگلی (Oakes Fegley) را در نقش لمپویک در فیلم به خدمت بگیرد.

در انیمیشن اصلی، لمپویک یک پسر زیرک خیابانی است که با پینوکیو دوست می‌شود، اما سرانجام قسمت تاریکی از شخصیت این کاراکتر آشکار می‌شود. لمپویک از زمانی جز شخصیت‌های دیزنی محسوب شد که در Who Framed Roger Rabbit و House of Mouse حضور داشت.

فگلی به خاطر بازی در فیلم‌های Pete’s Dragon، The Goldfinch، The War With Grandpa و سریال Person of Interest شناخته می‌شود.

دیزنی در دسامبر سال گذشته به عنوان بخشی از سخنرانی بزرگ روز سرمایه‌گذاری کمپانی تایید کرد که این فیلم به دیزنی‌پلاس می‌آید. هنکس قرار است نقش پدر ژپتو را به تصویر بکشد. دیگر اعضای گروه بازیگران این فیلم هنوز مشخص نیستند.

در حالی که تصمیم برای انتقال لایواکشن پینوکیو به دیزنی‌پلاس برای برخی افراد تا حدودی بحث‌برانگیز به نظر می‌رسد، اما قطعا به این پروژه کمک می‌کند تا مخاطبان زیادی پیدا کند. در اواخر سال گذشته، دیزنی تایید کرد که تعداد مشترکان این سرویس پخش از ۷۳٫۷ میلیون نفر عبور کرده است و انتظار می‌رود این عدد بیشتر هم بشود.

مدیر اجرایی دیزنی یعنی باب چپک (Bob Chapek) در بیانیه‌ای اظهار داشت:

حتی با وجود تداخل ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، ما در حالی که قدم‌های سنجیده و مهمی را برای رشد بلندمدت کمپانی برمی‌داشتیم، قادر بودیم که تجارت خود را به گونه‌ای مؤثر مدیریت کنیم. نقطه روشن ما در این تجارت، در حوزه دسترسی به مشتری بوده است که کلید آینده کمپانی ماست و در سالگرد راه‌اندازی دیزنی‌پلاس ما خوشحالیم که اعلام کنیم عبور تعداد مشترکان این سرویس در سه ماهه چهارم امسال از تعداد ۷۳ میلیون بسیار فراتر از انتظار ما بود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.