کاترین زتا جونز به فصل دوم سریال Prodigal Son پیوست

11 January 2021 - 14:13
Prodigal Son

کاترین زتا جونز (Catherine Zeta-Jones) به جمع بازیگران سریال جنایی محبوب شبکه‌ی Fox پیوسته است. صفحه‌ی توییتری سریال Prodigal Son رسماً اعلام که بازیگر جدیدی به تیم بازیگری این عنوان اضافه شده است و او کسی نیست جز کاترین زتا جونز که نقش دکتر ویوین کپشاو را در نیمه‌ی دوم فصل دوم این مجموعه ایفا خواهد کرد.

مایکل ثورن (Michael Thorn)، رئیس بخش سرگرمی FOX به رسانه‌ی TV Line گفت:

کاترین زتا جونز استعداد خارق‌العاده‌ای است که برای ایفای نقش مقابل مارتین شین (Martin Sheen) کاملاً مناسب است. نمی‌توانم برای دیدن این دو بازیگر در کنار یکدیگر صبر کنم.

ستارگان این سریال را تام پین (Tom Payne) از مجموعه‌ی The Walking Dead، لو دایموند فیلیپس (Lou Diamond Phillips)، بلمی یانگ (Bellamy Young)، آرورا پرینو (Aurora Perrineau)، فرانک هارتز (Frank Harts)، کیکو آگینا (Keiko Agena) و هالستون سیج (Halston Sage) تشکیل می‌دهند. در فصل دوم کریستین بورل (Christian Borle) از سریال Smash و مایکل پاتز (Michael Potts) از سریال Law & Order: SUV نیز به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.

Prodigal Son پیرامون ملکوم برایت (تام پین) جریان دارد که پسر قاتل سریالی بدنام دکتر مارتین ویتلی (مارتین شین) ملقب به “جراح” است. در بچگی، مالکوم باعث دستگیری پدرش توسط پلیس شد و او را ازآن‌پس ندید و ۱۰ سال بعد به FBI پیوست. او برای FBI کار می‌کرد تا اخراج شد و بعد به دپارتمان پلیس نیویورک پیوست؛ ملکوم اکنون باید برای پیدا کردن قاتل سریالی جدیدی که از متدهای پدرش استفاده می‌کند دوباره با پدرش ملاقات کند. پس‌ازاین ملاقات او رابطه‌ی پایداری با پدرش پیدا می‌کند و اکنون درحالی‌که باید برای کمک به پلیس در حل پرونده‌ها از دیدگاه ویتلی به مسائل نگاه کند، با شیاطین درونی خودش نیز به مبارزه می‌پردازد.

طی فصل نخست پخشش، میانگین بینندگان سریال Prodigal Son بین ۳ تا ۴ میلیون نفر و میانگین نمرات قسمت‌های آن نیز بین ۷ تا ۹ بود.

سریال به تعادل درستی میان یک اثر دارک قاتل سریالی محور، درامی خانوادگی و جنایی معمایی کارآگاهی‌های معمول دست پیدا می‌کند که دارای پیچش‌های سورپرایز کننده است و در آن شاهد نقش‌آفرینی‌های جذابی از جانب تام پین و مارتین شین هستیم.

فصل دوم Prodigal Son در سال میلادی جاری پخش خواهد شد.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.