جسی پلمونس، جانشین لئو دی‌کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی شد

18 February 2021 - 17:28
جسی پلمونس، جانشین دی‌کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی شد

جسی پلمونس (Jesse Plemons) به جمع بازیگران جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، یعنی فیلم قاتلین ماه گل (Killers of the Flower Moon) پیوست. این فیلم برای کمپانی اپل ساخته می‌شود.

پلمونس قرار است در نقش اول این فیلم به ایفای نقش پردازد. نقشی که پیش از این قرار بود توسط لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) بازی شود. البته دی‌کاپریو هنوز در این فیلم حضور خواهد داشت ولی این بار در یک نقش مکمل بازی خواهد کرد.

اریک راث (Eric Roth) فیلم‌نامه فیلم را براساس کتابی با همین نام از دیوید گرن (David Grann) نوشته است. داستان فیلم درباره قتل عامل گروهی از مردم شهرستان اوسیج در اکلاهما در دهه ۲۰ میلادی می‌باشد. گفته می‌شود در طی دهه‌های ۲۰ و ۳۰ میلادی، صدها نفر از مردم بومی این منطقه به قتل رسیدند. دلیل این قتل‌ها، نفت خیز بودن این منطقه و تلاش افراد برای کنترل مناطق نفت خیز بوده است.

جسی پلمونس در نقش تام وایت (Tom White) که یک مامور FBI است بازی خواهد کرد. وایت مسئول رسیدگی به پرونده این قتل‌ها می‌باشد. رابرت دنیرو (Robert De Niro) که برای دهمین مرتبه با اسکورسیزی همکاری می‌کند، در نقش یک مزرعه دار کله شق بازی می‌کند.

پیش از این، بازیگر نقش برادرزاده این مزرعه دار مشخص نشده بود اما اکنون و با تغییر نقش، دی‌کاپریو این نقش را بازی خواهد کرد. این فیلم ششمین همکاری وی با اسکورسیزی می‌باشد. همچنین لیلی گلداستون (Lily Gladstone) نیز در نقش همسر دی‌کاپریو به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به نظر می‌رسد پلمونس در بهترین دوران کاری خود به سر می‌برد. در حالی که پیش از این عادت به دیدن وی در نقش‌های مکمل داشتیم، به جز بازی به عنوان نقش اول فیلم اسکورسیزی، وی پیشنهاد بازی به عنوان نقش اول جدیدترین ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) را نیز دریافت کرده بود اما به خاطر همزمان بودن دو پروژه، در نهایت مجبور به رد پیشنهاد پیل شد.

جسی پلمونس که قبلا و در مرد ایرلندی (The Irishman) با اسکورسیزی همکاری داشته است، فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) را آماده اکران دارد. در این فیلم وی همبازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) شده است.

قرار بود فیلم‌برداری قاتلین ماه گل سال گذشته انجام شود اما بخاطر ویروس کرونا، فیلم‌برداری فیلم ۱ سال عقب افتاد و قرار است به زودی روند ساخت فیلم آغاز شود.

لازم به ذکر است که قاتلین ماه گل در حالی با بودجه عظیم ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود که چنین بودجه‌ای تنها برای فیلم‌های ابرقهرمانی صرف می‌شود. البته مرد ایرلندی، ساخته قبلی اسکورسیزی نیز با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.