جیمز گان کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad را برعهده خواهد داشت

31 January 2019 - 23:30

جیمز گان (James Gunn) دوباره به سکان کارگردانی برخواهد گشت. گان که توسط دیزنی از کارگردانی سومین فیلم فرنچایز Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» اخراج شده بود، قرار است کارگردانی دنباله‌ی فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» محصول سال ۲۰۱۶ با حضور ضدقهرمان‌های دنیای دی‌سی (DC) را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این انتخاب کاملا هم غیرمنتظره نیست چون گان نویسندگی این فیلم را برعهده داشته است، که استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران سال ۲۰۲۱ را برای آن اعلام کرده است.

این فیلم که عنوان آن The Suicide Squad اعلام شده دنباله‌ی مستقیمی برای فیلم قبلی نیست بلکه یک ریبوت است. در فیلم سال ۲۰۱۶ شخصیت‌هایی از جمله ددشات، هارلی کویین، جوکر، کاپیتان بومرنگ و کیلر کراک حضور داشتند که مجبور شده بودند در ازای حکم زندان کمتر برای دولت کار کنند.

تمرکز گان روی این است که این فرنچایز را وارد مسیر جدیدی کند که ممکن است در آن شخصیت‌ها و بازیگران کاملا جدیدی حضور داشته باشند. همچنین این پروژه حال و هوایی شبیه فیلم قبلی گان یعنی Guardians of the Galaxy دارد.

چارلز روون (Charles Roven) و پیتر سفران (Peter Safran) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. زک اسنایدر (Zack Snyder) و دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.