فیلم Black Panther 2 روی کشور واکاندا تمرکز خواهد داشت

13 January 2021 - 22:34
Black Panther 2

به گفته کوین فایگی، فیلم Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» روی مناطق کشف نشده و افسانه‌های کشور واکاندا تمرکز خواهد داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

شروع فیلم‌برداری دنباله مورد انتظار فیلم Black Panther برای تابستان برنامه‌ریزی شده و تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ برای اکران آن در نظر گرفته شده است. فیلم اول این سری با فروش ۱٫۳ میلیارد دلاری، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شد. این ابرقهرمان برای اولین بار در فیلم Capitan America: Civil War محصول ۲۰۱۶ حضور پیدا کرد و پس از آن فیلم مستقلش ساخته شد که روی رسیدن او به پادشاهی کشور مخفی و فوق پیشرفته واکاندا تمرکز داشت.

درحالی‌که رایان کوگلر کارگردان این فیلم و اکثریت بازیگران فیلم قبلی این سری برای فیلم جدید بازخواهند گشت، درگذشت ناراحت‌کننده چادویک بوزمن در ماه اوت به طرفداران اجازه نمی‌دهد که شاهد بازگشت این بازیگر در نقش پادشاه تی‌چالا باشند. کوین فایگی اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای احترام به میراث بوزمن، بازیگر جایگزینی برای نقش تی‌چالا در نظر گرفته نخواهد شد و به همین دلیل اکثریت بر این باور هستند که ممکن است مسئولیت‌های تی‌چالا برعهده خواهر جوان و نابغه‌اش، شوری قرار گیرد. هنوز جزئیات زیادی درباره دنباله این فیلم اعلام نشده است.

فایگی در مصاحبه‌ای درباره آینده فرنچایز Black Panther پس از مرگ بوزمن صحبت کرده است. درحالی‌که اعلام کرده بازیگر جایگزینی برای این نقش انتخاب نمی‌شود و از جلوه‌های ویژه نیز برای حضور بوزمن در این فیلم استفاده نخواهد شد. فایگی اعلام کرد که دنباله فیلم روی قسمت‌های کشف نشده واکاندا و شخصیت‌های دیگری که در کتاب‌های مصور مارول حضور داشته‌اند، تمرکز خواهد داشت. در این مصاحبه فایگی گفت:

واکاندا مکانی برای اکتشافات بیشتر با شخصیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف بوده است. این همیشه تمرکز اصلی داستان فیلم بعدی بوده است. ما برای شخصیت تی‌چالا از جلوه‌های ویژه استفاده نخواهیم کرد و قرار نیست بازیگر جایگزینی برای این نقش انتخاب شود. رایان کوگلر درحال حاضر مشغول کار کردن روی فیلم‌نامه است که درباره بررسی افسانه کشور واکاندا خواهد بود. همین‌طور باید به میراث و آموخته‌های چاد نیز ادای احترام شود.

واکاندا یک کشور خیالی در آفریقای شرقی بوده که برای تکنولوژی پیشرفته و اسلحه‌های خود و همین‌طور استفاده از فلز قدرتمند ویبرانیوم شناخته شده است.

تصمیم مارول برای جایگزین نکردن تی‌چالا بهترین تصمیم ممکن بوده است، به این علت که تصور فرد دیگری در این نقش مخصوصاً پس از این مدت کوتاه به شدت دشوار خواهد بود.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.