تیزر جدیدی از فیلم Shang-Chi منتشر شد

29 July 2021 - 14:30
Shang-Chi

کمپانی مارول اخیراً تیزر جدیدی را برای فیلم آینده خود با عنوان «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» منتشر کرده است.

تیزر جدید Shang-Chi، تمرکز خود را بر روی رابطه خانوادگی ابرقهرمان این فیلم یعنی شانگ-چی با شخصیت منفی آن با نام ونو (Wenwu) قرار داده است. نقش کاراکتر شانگ-چی را در این فیلم، سیمو لیو (Simu Liu) و نقش کاراکتر ونو را نیز تونی لیانگ (Tony Leung) ایفا کرده‌اند.

کمپانی مارول تیزر جدید این فیلم را در روز چهارشنبه با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. در این توییت، نوشته‌ای نیز از زبان کاراکتر ونو به چشم می‌خورد که آن را می‌توان در ادامه خواند:

«تو (شانگ-چی) نمی‌توانی از سرنوشتت فرار کنی»

تیزر جدید به نمایش در آمده از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، شامل صحنه‌های تماشایی بسیاری می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به معبدی باستانی، شهری غرق در نور‌های نئون، اژدهایی واقعی و سکانس‌های مبارزه هیجان‌انگیزی از قهرمان این فیلم، اشاره کرد. علاوه بر این در این تیزر، عنصر شوخ طبعی حاضر در این فیلم را نیز می‌توان مشاهده کرد.

مهم‌ترین بخش این تیزر درباره انتظارات کاراکتر ونو از شانگ-چی و پیوستن او به سازمان جنایتکارانه‌ خود با نام ده حلقه می‌باشد. شانگ-چی نیز با گفتن جمله «من از هیچ جهت شبیه تو نیستم»، در مقابل پیشنهاد پدرش مقاومت کرده است. تقابل این دو شخصیت با یکدیگر، بنیاد داستانی این فیلم را تشکیل خواهد داد که به راحتی می‌توان این موضوع را، در تیزر جدید به نمایش درآمده از این فیلم نیز مشاهده کرد.

به غیر از سیمو لیو و تونی لیانگ، از دیگر بازیگرانی که در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به فالا چن (Fala Chen)، منگ ژانگ (Meng’er Zhang)، فلوریان مونتئانو (Florian Munteanu)، رونی چنگ (Ronny Chieng) و میشل یئو (Michelle Yeoh) اشاره کرد.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم بیوگرافی سال ۲۰۱۴ کمپانی برادران وارنر با نام Just Mercy اشاره کرد.

او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این پروژه را نیز خودش با همکاری نویسندگانی با نام‌های دیوید کالاهام (David Callaham) و اندرو لانهم (Andrew Lanham) به قلم درآورده است. با توجه به جلوه‌های بصری خیره‌کننده و سکانس‌های مبارزه کاملاً واضح این فیلم، کاملاً مشخص است که وظیفه فیلم‌برداری این فیلم را فیلم‌برداری ماهر با نام بیل پوپ (Bill Pope) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این فیلم‌بردار می‌توان به فیلم‌های The Matrix و Scott Pilgrim vs. the World اشاره کرد.

افراد بسیار بااستعدادی، هم در جلو و هم در پشت دوربین این فیلم حضور داشته‌اند و این موضوع را به راحتی می‌توان در تریلر‌های به نمایش درآمده از این فیلم نیز مشاهده کرد.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است در تاریخ ۳ سپتامبر امسال (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تیزر جدید به نمایش درآمده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.