تریلر فصل دوم سریال For All Mankind منتشر شد

16 January 2021 - 10:23
سریال For All Mankind

ممکن است این برنامه فضایی (سریال For All Mankind) رسما با ایده “ما با صلح می‌آییم” آغاز شود؛ ولی به نظر می‌رسد فصل دوم این سریال برای جنگ آماده شده باشد.

این گفته بر اساس تریلر جدید فصل دوم سریال For All Mankind که توسط Apple TV Plus منتشر شده است، اسنتباط می‌شود. داستان این سریال در جهانی تغییریافته‌ای اتفاق می‌افتد‌ که در آن ناسا نوعی فکر پسین در دهه ۱۹۸۰ نیست ولی فضا به یک میدان جنگ کاملا جدید برای جنگ سرد تبدیل شده است.

فصل دوم این درام یک دهه بعد در سال ۱۹۸۳ اتفاق می‌افتد. اوج جنگ سرد است و تنش‌ها میان ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بسیار بالا گرفته است. رونالد ریگان (Ronald Reagan) رئیس جمهور ایالت متحده آمریکاست و جاه‌طلبی‌های بزرگ علمی و اکتشافات فضایی در معرض خطر نابودی قرار دارند زیرا ایالت متحده و اتحاد جماهیر شوروی برای کنترل سایت‌های غنی از منابع در ماه شاخ به شاخ یکدیگرند. وزارت دفاع وارد عملیات کنترل شده است و نظامی شدن ناسا در داستان چندین کاراکتر به صورت متمرکز در می‌آید. بعضی از آن‌ها با آن می‌جنگند، برخی از آن به عنوان فرصتی برای پیش‌برد منافع خود استفاده می‌کنند و برخی دیگر در اوج درگیری قرار می‌گیرند که ممکن است به جنگ هسته‌ای بینجامد.

بازیگران سابق از جمله: یوئل کینامان (Joel Kinnaman)، مایکل دورمن (Michael Dorman)، سارا جونز (Sarah Jones)، شانتل ونسانتن (Shantel VanSanten)، ورن اشمیت (Wrenn Schmidt)، جودی بلفور (Jodi Balfour)، کریس مارشال (Krys Marshall) و سونیا والگر (Sonya Walger) نقش خود را در فصل دوم نیز تکرار می‌کنند به گونه‌ای که کمی نسبت به فصل یک پیرتر به نظر می‌رسند. این در حالی است که بازیگران جدیدی از جمله سینتی وو (Cynthy Wu)، کیسی دبلیو. جانسون (Casey W. Johnson) و کارول پنیا (Coral Peña) به این سریال می‌پیوندند. بازیگر آخر نقش یک آلیدا بزرگسال را بازی می‌کند که در فصل اول توسط الیویا ترجیلو (Olivia Trujillo) ایفا می‌شد.

این سریال توسط رونالد دی مور (Ronald D. Moore)، بن ندیوی (Ben Nedivi) و مت والپرت (Matt Wolpert) ساخته می‌شود. مور، ندیوی و والپرت در کنار ماریل دیویس (Maril Davis) از کمپانی Tall Ship Productions تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند.

فصل دوم سریال For All Mankind، جمعه ۱۹ فوریه (۱ اسفند) در قالب ده قسمت و به صورت هفتگی شروع به انتشار می‌کند.

تریلر این سریال مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر جدید این سریال را مشاهده نمایید.

سریال For All Mankind

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.