کوین هارت برای بازی در فیلم Borderlands قرارداد بست

28 January 2021 - 00:13

پس از ماه ها مذاکره‌، هارت رسماً برای بازی در نقش رولند در اقتباس بازی ویدئویی Borderlands قرارداد امضا کرد.

کوین هارت پس از نقش‌آفرینی در دو فیلم Jumanji، قراردادی برای بازی در فیلم اقتباسی استودیوی لاینزگیت (Lionsgate)، یعنی Borderlands امضا کرد. این فیلم هم اثر دیگری در مورد بازی‌های ویدئویی است. هارت نقش یک سرباز ماهر به نام رولند را بازی خواهد کرد. ستاره‌ای که در سراسر جهان به خاطر نقش‌های کمدی خود شناخته می‌شود. او ماه‌ها در حال مذاکره بود و این گفتگوها برای اولین بار در ماه دسامبر، علنی شد.

الی راث کارگردانی فیلم Borderlands را بر عهده دارد که کیت بلانشت نیز قرار است در نقش سارق افسانه‌ای لیلیث در این فیلم بازی کند. کریگ مازین، برنده‌ی جایزه اِمی، برای سریال چرنوبیل، فیلمنامه را نوشته است. رات در بیانیه‌ای اعلام کرد:

من از همکاری با کوین خوشحالم. فیلم Borderlands برای او چالش جدیدی است و ما برای همکاری با هیجان زده هستیم.

ناتان کاهان، رئیس استودیوی Lionsgate در این مورد اشاره داشت:

کوین در بزرگ‌ترین فیلم‌های پرفروش دنیا قرار داشته است و ایده اصلی ما از یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی جهان الهام گرفته شده است. ما شیوه‌ی اقتباس تیم فیلم‌سازی خود را دوست داریم.

بازی ویدئویی Borderlands در سال ۲۰۰۹ توسط استودیوی Gearbox ساخته شد و ناشر آن شرکت  ۲K بود. آخرین نسخه از این سری در سپتامبر ۲۰۱۹ با عنوان Borderlands 3 آغاز به کار کرد. این مجموعه بیش از ۶۶ میلیون نسخه فروش داشته است. هارت آخرین بار در سال ۲۰۱۹ در فیلم Jumanji: The Next Level ظاهر شد و پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارد. از جمله کمدی اکشن Man From Toronto که وی آن را مقابل وودی هارلسون و کالی کوکو قرار داده است. در ماه نوامبر، هارت و نت‌فلیکس جدیدترین برنامه کمدی خود را منتشر کردند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.