هنری کویل در فیلم Shazam 2 در نقش سوپرمن حضور نخواهد داشت

6 February 2021 - 20:38
Shazam 2

برخلاف شایعات هنری کویل در فیلم Shazam 2 در نقش سوپرمن حضور نخواهد داشت.

در فیلم Shazam: Fury Of The Gods که دنباله فیلم موفق !Shazam در سال ۲۰۱۹ بوده است، شاهد ادامه ماجراجویی بیلی بتسون به همراه خانواده خود که دارای قدرت‌های جادویی جادوگری به نام شزم بوده‌اند خواهیم بود. این فیلم هم از نظر منتقدان و همین‌طور در باکس آفیس موفق عمل کرده است.

وقایع فیلم Shazam در DCEU اتفاق خواهد افتاد و حتی در صحنه پایانی فیلم شاهد حضور سوپرمن بدون نشان دادن چهره او در فیلم بوده‌ایم. کارگردان این فیلم، دیوید اف. سندبرگ تایید کرد که حضور کویل در نقش سوپرمن در فیلم برنامه‌ریزی شده بود اما این موضوع انجام نشده. شایعات جدیدی درباره حضور مرد فولادین در دنباله فیلم !Shazam منتشر شده که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

طبق گزارش Variety، کویل برای فیلم Shazam 2 در نقش سوپرمن حضور پیدا نخواهد کرد و حتی بازگشت این بازیگر در این نقش به طور کلی مشخص نبوده است. کویل برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در فیلم Man Of Steel در نقش سوپرمن حضور پیدا کرد. او در فیلم‌های Batman V Superman: Dawn Of Justice به کارگردانی زک اسنایدر و Justice League به کارگردانی جاس ویدون دوباره در نقش سوپرمن ظاهر شده است.

کویل در فیلم چهار ساعته Justice League به کارگردانی زک اسنایدر در نقش سوپرمن، در کنار بتمن با بازی بن افلک حضور پیدا خواهد کرد. بن افلک یک بار دیگر در فیلم The Flash در نقش شوالیه تاریکی حضور پیدا خواهد کرد و این نقش را ترک خواهد کرد. این موضوع درباره کویل صادق نبوده و وی نسبت به ساخت فیلم‌های بیشتری از شخصیت سوپرمن ابراز علاقه کرده است.

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.