چیوتل اجیوفور: نقش اصلی سریال The Man Who Fell to Earth

7 February 2021 - 23:53
سریال The Man Who Fell to Earth

سریال اقتباسی کمپانی پارامونت‌پلاس از The Man Who Fell to Earth «مردی که به زمین افتاد»، مرد خود را که قرار است به زمین بیفتد پیدا کرده است.

بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) نقش اصلی سریالی را بر اساس رمان علمی-تخیلی از والتر تویس (Walter Tevis) با همین نام بازی می‌کند. او به عنوان یک کاراکتر بیگانه نقش‌آفرینی می‌کند. پس از بازی نمادین دیوید بویی (David Bowie) به عنوان یک فرازمینی در فیلم سینمایی با همین نام در سال ۱۹۷۶ به کارگردانی آلن روگ (Alan Roeg)، اجیوفور در واقع دومین فردی است که اقتباس مردی که به زمین می‌افتد را بازی می‌کند.

الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و جنی لومت (Jenny Lumet) به عنوان مجری پروژه و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از پارامونت‌پلاس فعالیت می‌کنند.

کورتزمن و لومت در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

فعالیت صحنه‌ای و سینمایی چیوتل اجیوفور از لحاظ شجاعت، تعهد و کیفیت حیرت‌انگیز است. او تمام چیزهایی است که می‌توانیم تصور کنیم و یک میلیون چیز که نمی‌توانیم.

اجیوفور آخرین بار در درام قرنطینه‌ای Locked Down از HBO Max دیده شد که بسیار بد است، اما خوش‌بختانه برای تمام کسانی که با The Man Who Fell to Earth مواجهه داشتند؛ کیفیت کاری بازیگر، نویسنده و کارگردان چیزی بالاتر از اصطلاح “بدک نیست” می‌باشد. او به خاطر ایفای نقش اصلی در فیلم ۱۲ Years a Slave از استیو مک‌کویین (Steve McQueen) نامزد جایزه اسکار شد. این اجرا شناخته‌شده‌ترین عملکرد او در رزومه کاریش است. از دیگر اعتبارات او می‌توان به بازی او در فیلم‌های The Martian، Children of Men، Doctor Strange و American Gangster اشاره کرد. در سال ۲۰۱۹ او نویسندگی، کارگردانی درام The Boy Who Harnessed the Wind را برای نتفلیکس بر عهده داشت و همچنین در آن ایفای نقش کرد.

این بازیگر دقیقا همان کاراکتر بویی را بازی نخواهد کرد، زیرا پارامونت‌پلاس گفته است که اقتباس جدید “کاراکتر بیگانه جدیدی است که در نقطه عطفی از تکامل انسان به زمین می‌آید و برای تعیین آینده ما باید با گذشته خود مقابله کند”.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.