بازسازی فیلم تغییر چهره در دست ساخت است

12 February 2021 - 15:37
آدام وینگارد و بازسازی فیلم Face/Off

فیلم تغییر چهره (Face/Off)، یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دهه نود میلادی بود که با بازی نیکلاس کیج (Nicolas Cage) و جان تراولتا (John Travolta) و به کارگردانی جان وو (John Woo)؛ کارگردان چینی، ساخته شد و توانست نظر مثبت منتقدین و تماشاگران را جلب کند و اکنون و پس از گذشت بیش از ۲۰ سال از ساخت آن، آدام وینگارد (Adam Wingard) قصد دارد نسخه جدید و بازسازی این فیلم را برای کمپانی پارامونت، بسازد.

وینگارد قرار است علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این اثر را با کمک سایمون برت (Simon Barrett) بنویسد. لازم به ذکر است که پیشتر اورن اوزیل (Oren Uziel) نیز یک فیلم‌نامه برای این فیلم نوشته بود.

وینگارد اخیرا فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla Vs. Kong) را کارگردانی کرده است که قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر اکران شود. نیل موریتز (Neal Moritz) که از تهیه کنندگان سری فیلم‌های سریع و خشن (Fast and Furious) بوده است، وظیفه تهیه کنندگی این اثر را بر عهده خواهد داشت.

تغییر چهره درباره یک مامور FBI به نام شان آرچر (Sean Archer) با بازی تراولتا است که پسرش توسط خلافکاری به نام کاستور تروی (Castor Troy) با بازی کیج، کشته می‌شود. چند سال بعد، آرچر موفق به دستگیری تروی و برادرش می‌شود و تروی به وی می‌گوید که یک بمب را در نقطه‌ای از شهر قرار داده است که به زودی منفجر خواهد شد.

تروی قبل از اینکه محل این بمب را اعلام کند، به کما می‌رود و آرچر به پیشنهاد همکارانش، تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد تا چهره تروی را بر روی چهره خود بگذارد تا بتواند محل بمب را از برادر تروی، بپرسد.

در حالیکه آرچر در حال بدست آوردن اعتماد برادر تروی و در زندان است، تروی از کما بیرون می‌آید و دکترش را مجبور می‌کند تا صورت آرچر را بر روی وی بگذارد. پس از اینکار، وی تمام کسانی را که از نقشه آرچر خبر داشته‌اند را به قتل می‌رساند تا آرچر برای همیشه در زندان بماند. اکنون آرچر مجبور است که از زندان فرار کند تا بتواند زندگی خود را پس بگیرد.

این فیلم در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شد و در نهایت به فروش ۲۴۵ میلیون دلاری رسید تا ۱۱مین فیلم پرفروش آن سال لقب بگیرد. از بازیگران و یا زمان اکران احتمالی این نسخه بازسازی، هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.