لیلی گلداستون به فیلم Killers of the Flower Moon پیوست

12 February 2021 - 23:04
لیلی گلداستون

لیلی گلداستون (Lily Gladstone) به فیلم Killers of the Flower Moon که اثری پرهزینه از مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) می‌باشد، پیوست.

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) از بازیگران این فیلم هستند.

گلداستون نقش مولی بورکهارت را که یکی از اعضای جامعه “اوسیج نیشن” و همسر ارنست بورکهارت می‌باشد، بازی می‌کند. ارنست بورکهارت خواهرزاده یک دامدار قدرتمند محلی می‌باشد. فیلم Killers of the Flower Moon براساس رمانی با همین نام نوشته دیوید گرن (David Grann) و با فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی اریک راث (Eric Roth) ساخته می‌شود.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهاما اتفاق می‌افتد؛ زمانی که اوسیج نیشن در زیر سرزمین خود نفت را کشف می‌کند و بومیان آمریکا یک به یک کشته می‌شوند. با افزایش تعداد کشته‌شدگان، اداره FBI که به تازگی ایجاد شده است پرونده را در دست گرفته و پرده از یک کشتار وحشیانه و توطئه‌ای کثیف برمی‌دارد.

گلداستون در منطقه Blackfeet Reservation در شمال غربی مونتانا بزرگ شده است. می‌توان ریشه او را در قبایل Kainai (Blood)، Amskapi Piikani (Blackfeet) و Niimiipuu (Nez Perce) جست‌وجو کرد. او نقش برجسته‌ای در درام Certain Women از کلی ریچارد (Kelly Reichardt) داشت. از دیگر اعتبارات او در زمینه فیلم می‌توان به حضور او در فیلم‌های First Cow از کمپانی A24، Winter in the Blood از الکس و اندرو اسمیت (Alex and Andrew Smith) و Walking Out اشاره کرد. او در سریال‌های تلویزیونی Billions و Room 104 نیز بازی کرده است.

اسکورسیزی کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برای استودیو اپل و Imperative Entertainment انجام خواهد داد. دن فریدکین (Dan Friedkin)، بردلی توماس (Bradley Thomas) و کمپانی Appian Way Productions در کنار اسکورسیزی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.