شایعه‌ی بازنشستگی اما واتسون به صورت رسمی تکذیب شد

27 February 2021 - 10:44

اخیراً شایعاتی مطرح شده بود که یکی از بازیگران اصلی مجموعه هری پاتر یعنی اما واتسون (Emma Watson) حرفه‌ی بازیگری را کنار گذاشته و اکنون مدیر برنامه‌های این هنرمند یعنی جیسون واینبرگ (Jason Weinberg) این شایعه را تکذیب می‌کند.

اوایل این هفته طرفداران این بازیگر ۳۰ ساله پس از شنیدن خبر بازنشسته شدن ایشان در یکی از مجلات انگلستان شوکه شدند. دوران هنرنمایی او در نقش هرماینی گرینجر (Hermione Granger) مطمئناً یکی از جذابیت‌های سری محبوب Harry Potter محسوب می‌شود.

زندگی کاری واتسون پس از ساخت فیلم‌های اقتباسی جادویی جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) شدیداً متحول شد و وقتی این مجموعه‌ی ۸ قسمتی در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید، واتسون بدون تلاش خاصی توانست به فیلم‌هایی که بیشتر موضوعات درام دارند نقل مکان کند. پس از پایان دادن به بازی در نقش بهترین دوست هری، واتسون فرصت این را پیدا کرد تا با کارگردان‌های بزرگی از جمله سوفیا کاپولا (Sofia Coppola)، دارن آنوفسکی (Darren Aronofsky) و اخیراً گرتا گرویگ (Greta Gerwig) همکاری کند. همینطور که دامنه‌ی نقش‌های او گسترده‌تر می‌شد، علاقه ایشان نیز فراتر از فیلم‌های هالیوودی رفت و به سمت صنعت پوشاک و مشکلات مربوط به زنان گرایش پیدا کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۴ به عنوان سفیر ملل متحد دفاع از حقوق زنان انتخاب شد. او به صورت گسترده درمورد مشکلاتی که برایش مهم بوده‌اند صحبت کرده و به عنوان الگویی برای حرفه بازیگری و سایر فعالیت‌ها عمل کرده است.

اگرچه، به تازگی، طرفداران واتسون بسیار متعجب شدند که شنیدید او قصد دارد از حرفه بازیگری کناره‌گیری کند تا به همراه شریک زندگی خود لیو رابینتون (Leo Robinton) روی فعالیت‌های مهم‌تر تمرکز کند. خوش‌بختانه به لطف مدیر برنامه‌های ایشان، جیسون واینبرگ، این شایعه تکذیب شد. در پاسخ به مطلب منتشر شده در مجله‌ی مذکور که گفته شده بود حرفه‌ی ایشان «به خواب فرو رفته» واینبرگ این چنین گفت که «حساب‌های شبکه‌های اجتماعی اِما به خواب رفته ولی بازیگری او خیر.»

البته، این خبر برای افرادی که امیدوار بودند واتسون را در فیلم‌های بیشتری ببینید اتفاق خوشحال کننده‌ایست، با اینحال درحال حاضر هیچگونه خبری از پروژه‌های در دست ساخت ایشان موجود نمی‌باشد. به دنبال موفقیت Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷ طرفداران امیدوار بودند دنباله‌ای بر این فیلم ساخته شود اما تا اینجای کار برنامه تولیدات Disney بسیار شلوغ می‌باشد و هنوز هیچ نشانه‌ای از ساخت یک دنباله دیده نمی‌شود. در کنار این موضوع، هواداران هری پاتر نیز امیدوار هستند در نهایت واتسون بتواند باری دیگر در نقش گرینجر حضور پیدا کند، چه در سریال اقتباسی شبکه HBO چه در دنیای سینمایی.

اگرچه افرادی که اِما واتسون را با سری هری پاتر می‌شناسند دوست دارند حضور او در این سری فیلم ادامه پیدا کند، بعید است خود واتسون علاقه داشته باشد مابقی سال‌های کاری خود را با بازی کردن به عنوان یک شخصیت ثابت بگذارند. مطمئناً نقش‌های خارج از هری پاتر او در سال‌های اخیر توانایی ایشان در بازیگری را تأیید کرده‌اند و مشخص نیست با گزینه‌های بسیاری که پیش روی ایشان قرار می‌گیرد در نهایت بخواهند چنین نقشی را قبول کنند. درهرحال، خوشحالیم که می‌شنویم دنیای سینما می‌توان همچنان از حضور اما واتسون استفاده کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.