جوزف گوردون لویت به فیلم لایو اکشن Pinocchio پیوست

4 March 2021 - 16:25
فیلم Pinocchio

جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) برای صداپیشگی در نقش کاراکتر جیرجیرک سخنگو (Jiminy Cricket) در فیلم لایو اکشن کمپانی دیزنی با نام Pinocchio انتخاب شده است. علاوه بر او، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) نیز برای بازی در نقش کاراکتر پری دریایی (Blue Fairy) در این فیلم استخدام شده است.

رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) قرار است که وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. پیش از این نیز، تام هنکس (Tom Hanks) برای بازی در نقش پدر ژپتو و بنیامین ایوان آینسورث (Benjamin Evan Ainsworth) نیز برای هنرنمایی در نقش پینوکیو در این فیلم انتخاب شده‌اند.

بنیامین ایوان آینسورث در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در فیلم Flora and Ulysses را بر عهده داشته است. کاراکتر پری دریایی موجود جادویی در این فیلم خواهد بود که آرزوی پدر ژپتو را به واقعیت تبدیل خواهد کرد و باعث خواهد شد که پدر ژپتو تبدیل به پسری واقعی شود و همچنین این کاراکتر در برخی از ماجراهای پینوکیو و جیرجیرک سخنگو نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) قرار است که وظیفه صداپیشگی کاراکتر جان راستگو (Honest John) و بازیگر زن نامزد دریافت جایزه اسکار با نام لورین براکو (Lorraine Bracco) نیز وظیفه صداپیشگی کاراکتر جدیدی با نام مرغ دریایی، صوفیا (Sofia the Seagull) را در این فیلم ایفا کنند. علاوه بر بازیگران نام برده شده، لوک ایوانز (Luke Evans) نیز نقش کاراکتر مربی (Coachman) را در این پروژه بازی خواهد کرد.

کیگان-مایکل کی در کارنامه خود در فیلم انیمیشنی کمپانی دیزنی با عنوان Toy Story 4، لورین براکو در فیلم سال ۱۹۹۰ کمپانی Warner Bros با نام Goodfellas و لوک ایوانز نیز در فیلم لایو اکشن کمپانی دیزنی با عنوان Beauty and the Beast نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم بر عهده نویسنده‌ای با نام کریس وایتز (Chris Weitz) بوده است. همان‌طور که گفته شد فیلم‌ساز برنده جایزه اسکار یعنی رابرت زمکیس، فیلم لایو اکشن Pinocchio را با مدرن‌ترین تکنولوژی‌های ساخت جلوه‌های ویژه کارگردانی و تولید خواهد کرد. کریس وایتز و شریک قدیمی‌اش با نام اندرو میانو (Andrew Miano) نیز این پروژه را از طریق کمپانی‌شان با نام Depth of Field و با همکاری کمپانی Imagemovers تولید خواهند کرد.

لازم به ذکر می‌باشد که کمپانی Imagemovers متعلق به رابرت زمکیس می‌باشد. قرار است که مراحل ساخت این فیلم از ماه بعد در کشور انگلستان آغاز شود و همچنین این پروژه برای پخش در سال بعد در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده است.

جوزف گوردون لویت بازیگر انتخابی مناسبی برای صداپیشگی نقش جیرجیرک سخنگو می‌باشد. کاراکتر پری دریایی در انیمیشن سال ۱۹۴۰ دیزنی به شکل زنی سفیدپوست و با موهایی بلوند به تصویر کشیده شده است ولی با این حال دلیلی وجود ندارد که چرا این کاراکتر نباید سیاه ‌پوست باشد. کمپانی دیزنی نیز با انتخاب بازیگری سایه پوست برای بازی در این نقش، به بازیگران حاضر در این پروژه تنوع بخشیده است.

سینتیا اریوو برای بازی در فیلم سال ۲۰۱۹ کمپانی Focus Features با عنوان Harriet نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. از کارهای اخیر جوزف گوردون لویت نیز می‌توان نقش‌آفرینی در سریال شبکه HBO با نام The Outsider، فیلم کمپانی نتفلیکس با عنوان Project Power و فیلم مدعی جایزه اسکار این کمپانی با نام The Trial of the Chicago 7 را نام برد.

جوزف گوردون لویت در آینده در سریال شبکه اپل تی‌وی پلاس‌ با نام Mr. Corman حاضر خواهد شد و سینتیا اریوو نیز قرار است که در نقش کاراکتری با نام آرتا فرانکلین (Aretha Franklin) در سریال شبکه دیزنی پلاس با عنوان Genius حاضر شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.