موسیقی K-Pop به جهان انیمیشن می‌آید!

10 March 2021 - 00:10
موسیقی K-Pop به جهان انیمیشن می‌آید!

یکی از اتفاقاتی که در طول چند سال اخیر رخ داده، افزایش ناگهانی محبوبیت K-Pop است. سبک موسیقی پاپ کره‌ای با گروه‌هایی همچون BTS و BTS Army آنها، به شهرت جهانی دست پیدا کرد. آوازه‌ی این گروه از خوانندگان تا ایران هم آمده است (با معرفی محصولاتی چون کوله پشتی، تیشرت، جامدادی و خیلی وسایل دیگر). K-Pop جزو بزرگ‌ترین تحولات مدیای چند سال اخیر به شمار می‌آید. ما هم‌اکنون در اوج دوران محبوبیت K-Pop هستیم. تمرکز این سبک از موسیقی روی افراد نوجوان و جوان است. حالا به نظر می‌رسد یکی از استودیوهای انیمیشن‌سازی معروف و محبوب قصد ساخت عنوانی با محوریت این سبک موسیقی را دارد.

آیا موفقیت شرکت Sony ادامه خواهد داشت؟

با استفاده از موقعیت ایجاد شده برای K-Pop، استودیوی Sony Pictures Animation، سازنده‌ی محبوب و معروف عنوان Spider-Man Into the Spider-Verse قصد دارد موسیقی متحول‌‎کننده‌ی آمریکا و جهان را به نقطه‌ی الهام انیمیشن بلند بعدی خود تبدیل کند (پروژه‌ی عجیب و جالبی به نظر می‌رسد). یک انیمیشن که از استایل انیمه‌های ژاپنی الهام خواهد گرفت. داستان این انیمه نیز بسیار متفاوت خواهد بود. یک گروه از خانوم‌های خواننده‌ی K-Pop که میان کنسرت‌ها و ضبط موسیقی، ارواح خبیث را نابود می‌کنند (ایده‌ بسیار عجیبی‌ست). در میان مبارزات، موسیقی‌های بسیار زیبا و هیجان‌انگیزی را خواهیم شنید.

اسم این سریال K-Pop Demon Hunters خواهد بود. عنوان جالب و در عین حال بسیار ساده‌ای به نظر می‌رسد. این پروژه توسط خانوم Maggie Kang و آقای Chris Appelhans اداره خواهد شد. فیلم LEGO Ninjago در کارنامه‌ی کاری خانوم Kang قرار دارد (عنوان بسیار محبوبی بود). مجله‌ی Variety از اخبار عنوان K-Pop Demon Hunters رونمایی کرد (اخباری که بعداً توسط خود Sony Pictures Animation تأیید شدند). توصیف کلی فیلم به این صورت است که:

فیلمی اکشن ماجراجویی که داستان گروهی از دختران معروف (در سطح بین‌المللی) را دنبال خواهد کرد. اعضای این گروه و ماجراجویی‌های آنها شباهت زیادی به Hannah Montana خواهد داشت. مخاطبین در مسیر کشتار هیولاها و شیاطین، آنها را دنبال خواهند کرد (البته اجراهای زنده‌ی این گروه K-Pop را نیز مشاهده خواهیم کرد). یک استایل رنگین با تمرکز زیاد روی Fashion، غذا، استایل و موسیقی (رنگین بودن این انیمیشن تغییر لذت‌بخشی نسبت به فضای فرا-رئالیستیک اکثر آثار اخیر خواهد بود).

Will K-Pop Follow the Success of Spidey

افتخارات عنوان Spider-Man Into the Spider-Verse بی‌انتهاست. اگر شرکت Sony Pictures Animation نصف این موفقیت را برای K-Pop Demon Hunters به ارمغان بیاورد، عنوان خارق‌العاده را مشاهده خواهیم کرد.

تیم رویایی برای پروژه‌ای رنگین و رویایی

خانوم Hannah McMehan و Danya Jimenez فیلم‌نامه‌نویسان این اثر خواهند بود. Mingjue Helen Chen تهیه‌کننده‌ی طراحی این عنوان خواهد بود. Ami Thompson هم پس از اتمام Raya and the Last Dragon به عنوان کارگردان هنری، به K-Pop Demon Hunters می‌پیوندد. بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی ژانر K-Pop، فیلم‌های موزیکال و تیم حاضر در این پروژه داریم، K-Pop Demon Hunters حتماً انیمیشن جذاب، هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و رنگینی خواهد بود. البته موفقیت پیشین Sony هم بی‌اهمیت نیست.

یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های Sony در چند وفت اخیر، عنوان Spider-Man Into the Spider-Verse بود (که توانست جایزه‌ی Oscar را نیز از آن خود کند). این اثر بعد از سال‌ها تلاش، توانست به پیروزی مستمر و سالیانه‌ی Disney/Pixar خاتمه دهد (کاری که حقیقتاً از هرکسی برنمی‌آمد). دیدن انیمیشنی (ساخته‌ی Kang و Appelhans)، با استایلی Anime محور و ظاهری متفاوت و منحصر به فرد جالب خواهد بود (البته اکثر افراد به ریسک بالای این اثر اشاره نمی‌کنند)

K-Pop Group Called BTS

گروه BTS یکی از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت و محبوبیت این ژانر است.

پیشبینی آینده‌ی K-Pop Demon Hunters سخت است

مطمئناً موسیقی این اثر بسیار متفاوت خواهد بود. طبیعتاً فرد بااستعدادی مسئولیت ساخت و رهبری موسیقی K-Pop Demon Hunters به عهده خواهد گرفت (اگرچه Sony هنوز نامی از این فرد بااستعداد به میان نیاورده است). بسیاری از طرفدارن پیشبینی کرده‌اند که گروه BLACKPINK (یک گروه K-Pop) این مسئولیت را به عهده خواهند گرفت. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای K-Pop Demon Hunters معرفی نشده است. باید در نظر داشت که Sony Pictures Animation عناوینی چون Hotel Transylvania 4 و یک ادامه‌ی بدون نام برای Spider-Man Into the Spider-Verse را در دست ساخت دارد و سرشان بسیار شلوغ است (آثار نام‌برده به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد).

آینده فعلاً معلوم نیست. البته این عنوان به همان اندازه که پتانسیل موفقیت بالایی دارد، شانس شکست و ریسک بالایی نیز دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.