پدرو پاسکال به بلا رمزی در فیلم Last of Us پیوست

11 February 2021 - 13:10
پدرو پاسکال

ستاره سریال The Mandalorian یعنی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش جوئل را در سریال Last of Us بازی خواهد کرد.

خبرگذاری هالیوود ریپورتر تایید کرده است که پاسکال به بازیگر سابق سریال Game of Thrones یعنی بلا رمزی (Bella Ramsey) در سریال اقتباسی HBO از یک بازی ویدئویی موفق به نام The Last of Us پیوست.

کریگ میزن (Craig Mazin) که مینی‌سریال تحسین شده Chernobyl از HBO را ساخته است، نویسندگی فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را در کنار نیل دراکمن (Neil Druckmann) که نویسنده و کارگردان خلاق بازی اصلی می‌باشد، بر عهده دارد. کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov)، فیلم‌ساز روسی و فردی که از سازندگان فیلم موفق Beanpole در سال ۲۰۱۹ می‌باشد، قرار است که این سریال را کارگردانی کند.

بازی Last of Us از سونی و کمپانی سازنده بازی یعنی  Naughty Dog، هنگام انتشار در سال ۲۰۱۳ بسیار سروصدا کرد و جوایز بی‌شماری از “بازی سال” را از آن خود کرد و بیش از ۱۷ میلیون نسخه از نسخه‌های اصلی خود را در کنسول PlayStation 3 به فروش رساند. محبوبیت این بازی تا کنون در حال افزایش بوده است.

داستان این بازی ۲۰ سال بعد از نابودی تمدن مدرن و با محوریت رابطه بین جوئل و الی می‌باشد. جوئل یک قاچاقچی در دنیای جدید و الی دختری نوجوان است که ممکن است کلید درمان یک بیماری همه‌گیر مرگبار باشد. جوئل یک بازمانده سخت‌جان می‌باشد که استخدام شده است تا یک دختر ۱۴ ساله (الی) را به خارج از منطقه دیکتاتوری قاچاق کند. چیزی که تحت عنوان یک کار کوچک شروع می‌شود به زودی تبدیل به یک سفر وحشیانه و دلخراش می‌شود؛ زیرا آن‌ها از ایالات متحده عبور می‌کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته‌اند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.