پل دینو برای بازی در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ انتخاب شد

9 April 2021 - 13:45
Steven Spielberg

پل دینو قرار است در نقش پدر استیون اسپیلبرگ در پروژه بعدی این کارگردان که فیلمی از دوران کودکی‌اش می‌باشد نقش‌آفرینی کند.

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) همچنان در حال انتخاب بازیگران حاضر در پروژه بعدی خود می‌باشد و او اکنون بازیگر مطرح آمریکایی با نام پل دینو (Paul Dano) را برای بازی در نقش پدرش در این پروژه انتخاب کرده است. این پروژه، فیلمی براساس دوران کودکی این کارگردان مطرح هالیوودی می‌باشد که او علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز خودش با همکاری نویسنده دیگری به قلم درآورده است.

اولین بازیگری که این کارگردان برای بازی در این پروژه انتخاب کرده نیز میشل ویلیامز (Michelle Williams) می‌باشد که قرار است در نقش مادر استیون اسپیلبرگ در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. بازیگر بعدی انتخاب شده توسط او نیز ست روگن (Seth Rogen) بوده که این بازیگر نیز قرار است در نقش یکی از ‌عمو‌های مورد علاقه این کارگردان در این فیلم ظاهر شود و اکنون براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Amblin Entertainment، سومین بازیگر انتخابی این کارگردان برای بازی در این پروژه، پل دینو می‌باشد و همان‌طور که گفته شد او قرار است در نقش کاراکتری الهام گرفته شده از پدر استیون اسپیلبرگ در این پروژه به ایفای نقش بپردازد.

فیلم‌نامه این فیلم را خود استیون اسپیلبرگ با همکاری یکی از همکاران همیشگی خود با نام تونی کوشنر (Tony Kushner) به قلم درآورده است. تونی کوشنر پیش از این نیز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Lincoln با کارگردانی استیون اسپیلبرگ را در سال ۲۰۱۲ بر عهده داشته است.

این پروژه براساس دوران کودکی این کارگردان ساخته خواهد شد ولی با این حال، این فیلم لحن و حال و هوای مخصوص به خود را نیز خواهد داشت. استیون اسپیلبرگ در ایالت آریزونا آمریکا به دنیا آمده و از همان دوران کودکی‌اش، مشغول ساخت فیلم‌های خانگی با کمک خواهر و برادر‌هایش بوده است. اتفاق مهم رخ داده در دوران کودکی او نیز، جدایی پدر و مادر این کارگردان بوده که این مورد از نظر موضوعی در تعدادی از فیلم‌های این کارگردان از جمله فیلم E.T. the Extra-Terrestrial بررسی شده است چرا که در این فیلم علی‌رغم موضوع بیگانگان به بحث جدایی و طلاق نیز به صورت مفصل پرداخته شده است.

استیون اسپیلبرگ تا دهه ۱۹۹۰ بر این باور بوده که این پدرش بوده که مادر خود را ترک کرده ولی در واقعیت، مادر او عاشق مرد دیگری شده و پدر او به جای این‌که بچه‌هایش از مادر خود (به خاطر این کارش) متنفر شوند تقصیر را با به گردن خود گرفته و علت واقعی جدایی‌شان را از بچه‌هایش مخفی نگه می‌دارد. دقیقاً به همین علت می‌باشد که نحوه به تصویر کشیده شدن شخصیت‌های پدر مانند در فیلم‌های استیون اسپیلبرگ از فیلم Catch Me If You Can شروع به تغییر کرده و در این فیلم شاهد این بودیم که علت جدایی پدر و مادر کاراکتر اصلی این فیلم، به گردن مادر او افتاده و در عین حال نیز پدرش در این فیلم به شکل بسیار دلسوزتری به تصویر کشیده شده است.

بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که استیون اسپیلبرگ چگونه قرار است نحوه طلاق گرفتن و جدایی پدر و مادرش را در این پروژه به تصویر بکشد و همچنین به نظر می‌رسد که پل دینو و میشل ویلیامز در این فیلم زوج بسیار جالبی را تشکیل خواهند داد.

از کارهای آینده پل دینو نیز می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار و جدید مت ریوز (Matt Reeves) با نام The Batman اشاره کرد. او قرار است در نقش کاراکتر ریدلر در این فیلم ظاهر شود. همچنین او به‌تازگی کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در این پروژه به اتمام رسانده است. فیلم The Batman قرار است در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود. این بازیگر پیش از این نیز، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه فیلم درام و تحسین شده‌ای با عنوان Wildlife را در سال ۲۰۱۸ بر عهده داشته است.

این پروژه قرار است در تابستان سال جاری به صورت رسمی وارد مرحله تولید شده و در سال ۲۰۲۲ نیز در سینماها به نمایش گذاشته شود. هنوز عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده است. جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ یعنی فیلم موزیکال West Side Story نیز قرار است در ماه دسامبر امسال (آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها پخش شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.