تاریخ و نحوه پخش فیلم Jungle Cruise مشخص شد

14 May 2021 - 13:32
Jungle Cruise

فیلم پرهزینه کمپانی دیزنی با نام «گشت‌وگذار در جنگل» قرار است در ماه ژوئیه امسال به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

این فیلم ماجراجویانه و خانوادگی در زمان تعیین شده برای اجاره کردن در دسترس مشترکان شبکه اینترنتی دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت. بازیگران اصلی این فیلم مورد انتظار را دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) تشکیل می‌دهند.

کمپانی دیزنی پیش از این نیز با به کار بردن استراتژی مشابه، فیلم‌های بزرگ و پرهزینه‌ای مانند فیلم اکشن Mulan و انیمیشن ماجراجویانه و فانتزی Raya and the Last Dragon را در شبکه اینترنتی خود با نام دیزنی پلاس پخش کرده است. به غیر از فیلم Jungle Cruise، از دیگر فیلم‌هایی که این کمپانی قرار است در آینده به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش بگذارد می‌توان به فیلم مورد انتظار کمپانی مارول با نام Black Widow و فیلم درام، کمدی و جنایی Cruella با نقش‌آفرینی اما استون (Emma Stone) اشاره کرد.

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) و فیلم Cruella نیز در تاریخ ۲۸ مه (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰)، به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش درآیند.

البته این فیلم‌های نام برده شده با پرداخت هزینه‌ ۳۰ دلاری در دسترس مشترکان شبکه اینترنتی دیزنی پلاس قرار خواهند گرفت و برخلاف فیلم‌های کمپانی برادران وارنر، به صورت رایگان در این شبکه پخش نخواهند شد. انیمیشن Soul تنها فیلمی از کمپانی دیزنی می‌باشد که تا به حال به صورت رایگان در دسترس مشترکان این شبکه اینترنتی قرار گرفته است. کمپانی دیزنی نیز مانند دیگر کمپانی‌ها روش‌های مختلفی را برای به نمایش گذاشتن فیلم‌هایشان آزمایش کرده است.

کمپانی‌های پارامونت و یونیورسال نیز با کوتاه کردن مدت زمان پخش فیلم‌هایشان در سینماها، تلاش کرده‌اند تا سود بیشتری را از پخش پروژه‌هایشان به دست آورند در حالی که کمپانی برادران وارنر نیز برنامه‌ریزی کرده‌ تا تمامی فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خود را به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی خود با نام HBO Max پخش کند.

دوئین جانسون با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود در مورد پخش شدن این فیلم به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس گفته است:

اکنون که ما به آرامی در حال خارج شدن از (دوران) همه‌گیری ویروس کرونا هستیم، باید دوباره به جای اول خود بازگردیم. ما باید بیرون برویم. به سینماها برویم و فیلم‌های مورد علاقه‌مان را تا جایی که می‌شود به صورت امن تماشا کنیم. فیلم Jungle Cruise تجربه‌ای‌ منحصر به فرد خواهد بود و به مردم سراسر جهان این فرصت را خواهد داد تا این فیلم را به هر شکلی که دوست دارند تماشا کنند.

مهم‌ترین چیز در مورد فیلم‌هایمان این است که همیشه با در اختیار قرار دادن گزینه‌ای (متفاوت) برای تماشای آن‌ها، از خانواده‌های حاضر در سراسر جهان (در مقابل خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا) مراقبت کنیم.

فیلم Jungle Cruise قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.