تاریخ پخش سریال American Horror Stories مشخص شد

22 June 2021 - 15:08
American Horror Stories

شبکه تلویزیونی FX با انتشار پوستری از سریال آینده خود با عنوان «داستان‌های ترسناک آمریکایی»، از تاریخ پخش رسمی این سریال رونمایی کرده است.

این سریال مورد انتظار قرار است در ماه ژوئیه امسال در شبکه اینترنتی FX on Hulu به نمایش گذاشته شود.

این سریال آنتولوژی (به برنامه تلویزیونی‌ گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل آن از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود)، اسپین‌آفی از سریال بسیار پرطرفدار و تحسین شده رایان مورفی (Ryan Murphy) با نام American Horror Story خواهد بود. در هر قسمت از این سریال شاهد داستان‌های ترسناک و متمایزی خواهیم بود.

فصل اول سریال اسپین‌آف American Horror Stories حاوی ۱۶ قسمت یک ساعته می‌باشد و به احتمال بسیار زیاد مخاطبان در آن، شاهد بازگشت کاراکترهای آشنایی از سریال American Horror Story خواهند بود.

در پوستر جدید به نمایش درآمده از این سریال، می‌توان شخصیتی را مشاهده کرد که با کاراکتر حاضر در فصل اول سریال American Horror Story تشابه بسیاری دارد. همچنین پیش از این نیز، تصاویری از پشت صحنه ساخت این سریال با حضور ایوان پیترز (Evan Peters) منتشر شده که خبر از بازگشت کاراکتر تیت لنگدن به این سریال را می‌دهد.

از بازیگران جدید حاضر در این سریال نیز می‌توان دنی ترخو (Danny Trejo)، کوین مک‌هیل (Kevin McHale)، مدیسون بیلی (Madison Bailey)، سیرا مک‌کورمک (Sierra McCormick)، پاریس جکسون (Paris Jackson) و کایا گربر (Kaia Gerber) را نام برد.

به غیر از ایوان پیترز، قرار است بازیگران دیگری از سریال American Horror Story نیز در این مجموعه حضور داشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به مت بامر (Matt Bomer)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، نائومی گراسمن (Naomi Grossman) و بیلی لورد (Billie Lourd) اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازیگرها قرار است دوباره در نقش‌های قبلی خود در این سریال حاضر شوند یا خیر ولی به احتمال بسیار زیاد تایسا فارمیگا، دوباره در نقش کاراکتر وایلت هارمون در این سریال حاضر خواهد شد.

رایان مورفی پیش از این و در فصل هشتم سریال American Horror Story نیز بار دیگر به خانه قتل (Murder House) فصل اول این سریال بازگشته بود و مثل اینکه قرار است دوباره شاهد به تصویر کشیده شدن این خانه در قسمت جدیدی از سریال American Horror Stories باشیم.

به غیر از سریال آنتولوژی American Horror Stories، فصل دهم سریال اصلی American Horror Story نیز قرار است برای پخش در آینده ساخته شود. هنوز جزئیاتی از این سریال مشخص نشده ولی با این حال می‌دانیم که عنوان آن American Horror Story: Double Feature نام دارد و شامل دو روایت خواهد بود که داستان یکی از آن‌ها در زمین و دیگری در دریا جریان خواهد داشت.

با سپری شدن هر فصل از سریال American Horror Story، به نظر می‌رسد که رایان مورفی اطلاعات کمتری را از فصل‌های جدید آن در اختیار طرفدارانش قرار داده است.

سریال اسپین‌آف American Horror Stories قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی FX on Hulu به نمایش گذاشته شود.

پوستر جدید منتشر شده از این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.