تریلر جدید فیلم West Side Story

16 September 2021 - 10:46
فیلم West Side Story

استودیو قرن بیستم تریلری جدید از فیلم West Side Story منتشر کرده است.

استودیو قرن بیستم که زیر مجموعه کمپانی دیزنی به شمار می‌رود، تریلری تازه از فیلم داستان وست ساید (West Side Story) منتشر کرده است. این فیلم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است.

فیلم داستان وست ساید، اقتباسی تازه از نمایش‌نامه‌ای موزیکال به همین نام نوشته آرتور لورنتز (Arthur Laurents)، لئونارد برنستاین (Leonard Bernstein) و استیون سوندهایم (Stephen Sondheim) است که در سال 1957 میلادی اجرا می‌شده است.

این تریلر تازه منتشر شده برای فیلم داستان وست ساید، بیش از دو دقیقه زمان دارد و برخی از جلوه‌های بصری خیره‌کننده فیلم را به تصویر می‌کشد و اشاره‌ای به داستان عاشقانه فیلم دارد. در این فیلم، زیچل زیگلر (Rachel Zegler) نقش زنی به نام ماریا واسکوییز را بازی می‌کند که در دهه 50 میلادی در شهر نیویورک، علاقه‌ای به شخصی به نام تونی با بازی انسل الگورت (Ansel Elgort) پیدا کرده است.

این رابطه آنها منجر به خشونت می‌شود و دو گروه گنگستری خیابانی از دو نژاد و قومیت متفاوت، با یکدیگر درگیر می‌شوند. فیلمبرداری فیلم داستان وست ساید را یانوش کمینسکی (Janusz Kamiński) انجام داده است.

فیلم داستان وست سایت، اولین تجربه کارگردانی استیون اسپیلبرگ در ژانر موزیکال به شمار می‌رود و اغلب تجربه فیلم‌سازی این کارگردان در فیلم‌های بلاک‌باستری، فیلم‌های علمی-تخیلی حماسی و فیلم‌های درام تاریخی است. فیلم داستان وست ساید، به دلیل گسترش ویروس کرونا، با تاخیرهایی روبه‌رو شده بود.

چندی پیش فیلم در هایتس (In the Heights) به کارگردانی جان ام چو (Jon M. Chu) به اکران در آمده بود. فیلم در هایتس، یک فیلم موزیکال و اقتباسی است که لیل منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و کیارا آگریا هودس (Quiara Alegría Hudes) در نقش‌آفرینی می‌کنند و اتفاقات آن نیز مشابه فیلم داستان وست ساید، در شهر نیویورک رخ می‌دهد.

فیلم در هایتس با وجود بدست آوردن نقدهای بسیار مثبت و همچنین سروصدای زیاد پیرامون آن، نتوانست موفقیت قابل قبولی در گیشه بدست بیاورد. از همین، احتمال این نیز وجود دارد که موضوعات مشابه بین این دو فیلم ممکن است بر روی فیلم داستان وست ساید تاثیرگذار باشد.

البته باید توجه داشت که در این دوره، استقبال قابل قبولی از فیلم‌های موزیکال می‌شود. از جمله فیلم‌های موزیکال برجسته مدت اخیر نیز می‌توان به فیلم لا لا لند (La La Land)، بزرگترین شومن (The Greatest Showman)، ماما میا (Mamma Mia: Here We Go Again) و ستاره‌ای متولد شده است (A Star is Born) اشاره کرد.

علاوه بر زیگلر و الگورت، دیگر بازیگران فیلم داستان وست ساید شامل آریانا دیبوس (Ariana DeBose)، دیوید آلوارز (David Alvarez)، مایک فیست (Mike Faist)، کوری استول (Corey Stoll) و برایان دارسی جیمز (d’Arcy James) است. ریتا مورینو (Rita Moreno) نیز که یکی از سه هنرمندی است که برنده جوایز اسکار، امی، گرمی، تونی و پیبادی شده است، در فیلم داستان وست ساید، نقش مالک یک مغازه در نیویورک به نام ولنینا را بازی می‌کند.

فیلم داستان وست ساید قرار است در تاریخ 10 سپتامبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد. از طریق این لینک می‌توانید تریلر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید. پوستر منتشر شده برای این فیلم را نیز در زیر مشاهده می‌کنید.

فیلم West Side Story

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.