کارگردان فیلم Batman مشخص شد

11 February 2017 - 16:00

فیلم سولوی بتمن شروع خوبی در سال ۲۰۱۷ نداشت؛ بعد از پخش شدن شایعات مختلف در ماه‌های گذشته بالاخره بن افلک از نویسندگی و کارگردانی فیلم The Batman «بتمن» کنارگیری کرد. بعد از این موضوع فیلمنامه‌ای جدیدی برای فیلم به سرعت در دست توسعه قرار گرفت و کمپانی برادران وارنر شروع به جستجو برای کارگردان جدیدی کرد. کمپانی برادران وارنر و DC سعی دارند فیلم را هر چه زودتر بسازند تا در برنامه‌های کلی جهان توسعه یافته‌ی DC اختلالی ایجاد نشود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از کناره گیری بن افلک به سرعت شایعات مختلفی منتشر شد که مت ریوز (Matt Reeves) بیشترین شانس را برای کارگردانی فیلم سولوی بتمن دارد و حالا این موضوع به طور رسمی تایید شده است. بر اساس کزارش سایت ورایتی (Variety) مت ریوز قبول کرده است تا فیلم بتمن را کارگردانی کند، ولی هنوز هیچ قراردادی بین این فیلمساز و کمپانی برادران وارنر امضا نشده است. البته دلیل انتخاب مت ریوز شایعاتی نیست که در این چند وقته پخش شد‌ه‌اند؛ مت ریوز در سال ۲۰۰۸ فیلم Cloverfield را ساخته‌است که نویسنده‌اش درو گودارد (Drew Goodard)، نویسنده‌ی سریال Daredevil و جی. جی آبرامز (J.J. Abrams)، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: بیداری نیرو»، تهیه‌کنننده‌ی اجرایی بود.

او همچنین با کارگردانی فیلم‌های Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» نشان داد که توانایی بر عهده گرفتن پروژه‌های بزرگ و چندین میلیون دلاری را دارد. ورایتی در گزارش خود بیان کرده‌است که مت ریوز هنوز با کارهای پس از تولید War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» درگیر است، ولی این موضوع زیاد طول نخواهد کشید و فیلم War for the Planet of the Apes در آینده‌ی نزدیک اکران خواهد شد و آن موقع مت ریوز با آسودگی خیال می‌تواند بر روی فیلم سولوی بتمن کار کند؛ در این صورت شانس این که فیلمبرداری بتمن در ۲۰۱۷ آغاز شود نیز زیاد می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.