شبکه ABC ویژه‌برنامه‌ای برای ۹۰ سالگی میکی موس می‌سازد

10 August 2018 - 11:00

شخصیت «میکی موس» (Mickey Mouse) که توسط «والت دیزنی» (Walt Disney) خلق شده، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین شخصیت‌های کارتونی تاریخ محسوب می‌شود و به تازگی تولد ۹۰ سالگی‌اش سر رسیده است. حال شبکه «ای بی‌سی» (ABC) اعلام کرده که به مناسبت تولد این موش معروف، برنامه‌ی ویژه‌ی دو ساعته‌ای را در ماه نوامبر پخش خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این ویژه برنامه، که توسط «دان میشر» (Don Mischer) تهیه و کارگردانی می‌شود، شامل اجراهای موزیکال توسط ستارگان موسیقی، فیلم و تلویزیون خواهد بود که لیست این افراد به زودی توسط ای‌بی‌سی اعلام خواهد شد. همچنین قرار است شاهد ادای احترام به میکی‌ موس و فیلم‌های کوتاه دیده‌نشده‌ای باشیم.

دان میشر در یک نشست مطبوعاتی در رابطه با این ویژه‌برنامه گفته:

«من خیلی برای کار کردن روی این ویژه‌برنامه خوشحال هستم. والت دیزنی تاثیر بزرگی در دوران کودکی من داشته و به من الهام بخشیده، و در واقع به‌خاطر او بوده که من کارم را در دنیای تلویزیون دنبال کرده‌ام.»

میکی موس برای اولین بار در فیلم کوتاه سیاه و سفیدی به نام Steamboat Willie «کشتی بخار ویلی» ظاهر شد که در سال ۱۹۲۸ پخش و به یکی از بزرگ‌ترین کارتون‌های تاریخ تبدیل گشت. از همان زمان ظهورش، میکی‌ موس به نماد و چهره‌ی کمپانی والت دیزنی تبدیل و در فیلم و سریال‌های زیادی به تصویر کشیده شد. این شخصیت به قدری محبوب است که از سراسر جهان برای دیدن آن به «دیزنی‌لند» واقع در «کالیفرنیا» و «دیزنی ورلد» که در «فلوریدا» قرار دارد، سفر می‌کنند.

ویژه‌برنامه‌ی ۹۰ سالگی میکی موس، در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) از شبکه ای‌بی‌سی پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.