مجله‌ی امپایر، کاورهای جدید فیلم Bad Times at the El Royale را منتشر کرد

2 September 2018 - 23:00

اخیرا مجله‌ی امپایر، کاورهای جدید فیلم Bad Times at the El Royale را منتشر کرده است. کاورهای جدیدی که امپایر پخش کرده، شامل طراحی نئونی ستاره‌های فیلم از جمله کریس همسورث (Chris Hemsworth)،جف بریجز (Jeff Bridges) و جان هم (John Hamm) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم Bad Times at El Royale در دهه ۶۰ میلادی و در یک هتل قدیمی روایت می‌شود و بر روی شخصیت‌هایی مرموز تمرکز دارد. هفت غریبه که هر کدام رازهایی را با خود دارند، در هتلی با نام ال رویال، که گذشته‌ی تاریکی دارد، بایکدیگر ملاقات می‌کنند و در طی یک شب شوم و سرنوشت‌ساز، قبل از اینکه همه‌چیز نابود شود، فرصتی برای رسیدن به رستگاری به دست می‌آورند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به کریس همسورث، ستاره مجموعه فیلم‌های Thor «ثور»؛ جان هم، که اخیرا در فیلم Tag «گرگم به هوا» حضور داشته؛ جف بریجز، بازیگر آثاری نظیر The Big Lebowski «لبوفسکی بزرگ» و Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: محفل طلایی»، داکوتا جانسون (Dakota Johnson)، ستاره مجموعه‌ فیلم‌های Fifty Shades «پنجاه طیف»؛ سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) که در فیلم Widow «بیوه» هنرنمایی کرده؛ نیک آفرمن (Nick Offerman) بازیگر سریال Parks And Recreation «پارک‌ها و تفریحات»؛ و کایلی اسپنی (Cailee Spaeny) که در فیلم Pacific Rim Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» به ایفای نقش پرداخته، اشاره کرد. این فیلم توسط درو گادرد (Drew Goddard) نوشته و کارگردانی شده و او همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این اثر را هم برعهده داشته است. گادرد پیش از این بر روی آثاری نظیر The Martian «مریخی»، Daredevil «بی‌باک» و پروژه‌ی پیش‌روی X-Force «ایکس-فورس» کار کرده و بیشتر با فیلم ترسناک World War Z «جنگ جهانی زد»شناخته می‌شود.

Bad Times At The El Royale قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۹۷) اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.