انتخاب کارگردان First Purge برای ساخت فیلم The Silver Bear با بازی مایکل بی جردن

21 February 2019 - 17:00

اگر فیلم The First Purge «اولین پاکسازی» یا فیلم نتفلیکسی Burning Sands «شن‌های سوزان» را دیده باشید، می‌دانید جرارد مک‌موری (Gerard McMurray) کارگردان آن‌ها حرفی برای گفتن دارد. آن دو فیلم هردو با بودجه کمی ساخته شدند، پس تصور کنید این فیلمساز خلاق با یک فیلم با بودجه‌ی زیاد چکار خواهد کرد. کمپانی لاینزگیت مک‌موری را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم اکشن مهیج The Silver Bear «خرس نقره‌ای» با بازی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مک‌موری قبلا با جردن همکاری داشته و تهیه‌کنندگی فیلم Fruitvale Station «ایستگاه فروتویل» با بازی او و کارگردانی رایان کوگلر‌ (Ryan Coogler) را برعهده داشته است. این‌بار جردن به جای اینکه قربانی یک تیراندازی باشد، خودش اسلحه را به دست گرفته است. او نقش کلمبوس، شجاع‌ترین و معتبرترین قاتل دنیای خلافکاران را بازی می‌کند.

فیلم The Silver Bear براساس سری رمان پرفروشی نوشته‌ی درک هاس (Derek Haas) ساخته می‌شود. ابتدا کمپانی نیکل سیتی قصد داشت این فیلم را با بازی و تهیه‌کنندگی جردن بسازد، اما این کار را به لاینزگیت واگذار کرد. ویشل رونگتا (Vishal Rungta)، مارک فاسانو (Mark Fasano) و انکور رونگتا (Ankur Rungta) تهیه‌کنندگی این فیلم را برای نیکل سیتی و مایکل بی جردن تهیه‌کنندگی آن را از طرف اوتلاینر سوسایتی برعهده دارند. هاس در کنار مایکل گارنت (Michael Garnett) و توبایاس ویمار (Tobias Weymar) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. جیمز مایرز (James Myers) و دینا گیلز (Dana Gills) از طرف لاینزگیت تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

از آثار جدید نیکل سیتی می‌توان به Haunt از نویسندگان A Quiet Place «یک مکان ساکت» اشاره کرد. اوتلاینر سوسایتی نیز آثاری مثل Gen:Lock و Raising Dion را تولید کرده است. لاینزگیت امسال تقویم اکران پرباری شامل John Wick: Chapter 3 – Parabellum «جان ویک: قسمت سوم – پارابلوم»، ریبوت Hellboy «پسر جهنمی» با بازی دیوید هاربر (David Harbour) و فیلم معمایی موردانتظار Knives Out به کارگردانی رایان جانسون (Rian Johnson) را دارد. این استودیو همچنین انتشار اکشن حماسی Midway از رولند امریش (Roland Emmerich) و کمدی Long Shot با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) و ست روگن (Seth Rogen) را برعهده دارد.

مک‌موری به تازگی با جوردن پیل (Jordan Peele) در ساخت ریبوت The Twilight Zone «منطقه گرگ و میش» همکاری داشته است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.