تریلر جدید فیلم Brightburn ساخته‌ی جیمز گان: نوع جدیدی از وحشت!

8 March 2019 - 18:45

چه می‌شود اگر پسری با قدرت‌های خدایی در کانزاس بزرگ شود؟ گاهی اوقات او ممکن است به سوپرمن تبدیل شود. اما در فیلم Brightburn «برایت برن» این پسر به شروری تبدیل می‌شود که اطرافیانش را به وحشت می‌اندازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تمرکز تریلر جدید Brightburn روی بیگانه‌ای شبه انسان (با بازی جکسون ای دان (Jackson A. Dunn)) است که توسط زوجی در کانزاس (با بازی الیزابت بنکس ((Elizabeth Bank) و دیوید دنمن (David Denman)) که او را در مزرعه‌ی خود پیدا می‌کنند به سرپرستی گرفته می‌شود. همینطور که او بزرگ می‌شود، والدینش نسبت به رفتار او نگران شده و درنهایت او با استفاده از قدرت‌هایش به چیزی تبدیل می‌شود که آن‌ها اصلا انتظارش را نداشتند.

تهیه کنندگی این فیلم برعهده‌ی جیمز گان (James Gunn) بوده و دیوید یارووسکی (David Yarovesky) کارگردان فیلم است. برایان گان (Brian Gunn) برادر جیمز گان و پسرعمویش مارک گان (Mark Gunn) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند. جیمز گان و کنت هوانگ (Kenneth Huang) تهیه کنندگان فیلم هستند. برایان گان،‌ دن کلیفتون (Dan Clifton)، سایمون هت (Simon Hatt) و نیک کراولی (Nic Crawley) تهیه کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.

جیمز گان سازنده‌ی سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» محصول مارول تجربه‌ی کامیک بوکی زیادی داشته و قرار است نویسندگی و کارگردانی The Suicide Squad «جوخه انتحار» را برای استودیوی برادران وارنر برعهده داشته باشد. Brightburn اولین پروژه‌ی اکرانی او پس از اخراجش توسط دیزنی از دنیای سینمایی مارول است.

فیلم Brighburn محصول سونی در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.