اولین کلیپ از فیلم It: Chapter Two در مراسم سینماکان به نمایش درآمد

3 April 2019 - 15:00

استودیوی برادران وارنر اولین کلیپ فیلم ترسناک موردانتظار It: Chapter Two «آن: قسمت دوم» را در مراسم سینماکان به نمایش گذاشت. طرفداران به شدت منتظر نگاهی به دنباله‌ی فیلم موفق It «آن» بوده‌اند، چون تاکنون تریلر یا کلیپی رسمی از این فیلم منتشر نشده بود، و کلیپی هم که در سینماکان نمایش داده شد فقط مخصوص حاضران در مراسم بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم It: Chapter Two داستان گروه بازنده‌ها را چنددهه پس از وقایع فیلم قبلی دنبال می‌کند. بازیگران نسخه‌ی بزرگسال شخصیت‌های فیلم قبلی شامل جسیکا چستین (Jessica Chastain)، جیمز مک‌آووی (James McAvoy)، بیل هیدر (Bill Hader)، آیزایا مصطفی (Isaiah Mustafa)، جی رایان (Jay Ryan)، اندی بین (Andy Bean) و جیمز رنسون (James Ransone) هستند. بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در نقش پنی‌وایز دلقک شیطانی برگشته است.

اندی موشیاتی (Andy Muschietti) کارگردان فیلم با در دست داشتن بادکنک‌هایی وارد پنل این فیلم شد. چستین، هیدر، مک‌آووی و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) نیز در صحنه به او پیوستند، جایی که بازیگران نوجوان درباره‌ی بازی بازیگران بزرگسال در نقش نسخه‌ی مسن‌تر خودشان صحبت کردند.

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) درباره‌ی بازی چستین در نقش نسخه‌ی بزرگسال خودش گفت:

او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و از نظر ظاهری خیلی به من شباهت دارد.

سپس اولین کلیپ از این فیلم نمایش داده شد و کارگردان به این نکته اشاره کرد که هیچکس به غیر از حاضران در مراسم آن را ندیده‌اند.

این کلیپ با صحنه‌ای طولانی آغاز می‌شود که در آن بورلی (با بازی چستین) به آپارتمان دوران کودکی خودش در دری برگشته و دنبال پدرش می‌گردد. یک زن در را باز می‌کند، و به بورلی می‌گوید پدرش فوت کرده است. آن زن بورلی را به خانه دعوت می‌کند تا یک نوشیدنی بنوشد. او به درون آپارتمان نگاهی می‌اندازد و کارت پستالی را پیدا می‌کند که بن وقتی بچه بودند آن را به او داده است، و با لبخند متن آن را می‌خواند: موهای تو مثل آتش زمستانی است، مثل ذغال‌های فروزان.

چیزی که بورلی به آن توجه نمی‌کند این است که آن زن توسط نیرویی ماورایی تسخیر شده که احتمالا همان پنی‌وایز است. آن زن به بورلی می‌گوید:

هوا آنقدر گرمه که آدم احساس می‌کنه می‌خواد بمیره. می‌دونی درباره‌ی دری چی میگن:‌ هر کسی اینجا بمیره واقعا نمرده.

سپس حین اینکه مکالمه‌ی این دو عجیب‌تر می‌شود مکثی طولانی اتفاق می‌افتد. زن زخمی را روی بدن خودش نشان می‌دهد. بورلی به عکس خانوادگی آن زن نگاه می‌کند، و زن به بورلی می‌گوید پدرش قبلا در سیرک کار می‌کرده است. بورلی از اینکه در عکس، نسخه‌ای انسانی از صورت پنی‌وایز را می‌بیند وحشت‌زده می‌شود و ناگهان آن زن به صورت عریان او را تعقیب می‌کند.

پس از این صحنه‌ی طولانی، تصاویر زیادی وجود دارند که شامل شناور شدن پنی‌وایز بالای یک کارناوال با بادکنک‌های قرمز و دور هم جمع شدن نسخه‌های بزرگسال اعضای باشگاه بازنده‌ها می‌شوند.

فیلم It با اکران در سال ۲۰۱۷ به شدت بالاتر از حد انتظارات ظاهر شد و با فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی به پرفروش‌ترین فیلم ژانر وحشت تبدیل شد.

موشیاتی بار دیگر کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از گری دوبرمن (Gary Dauberman) برعهده دارد. باربارا موشیاتی (Barbara Muschietti)، دن لین (Dan Lin)، روی لی (Roy Lee)، سث گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) و دیوید کاتزنبرگ (David Katzenberg) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

فیلم It: Chapter 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.