اولین تصاویر سریال The Mandalorian: نگاهی دقیق به این سریال از دنیای جنگ ستارگان

15 April 2019 - 15:30

حالا که جزئیات زیادی درباره‌ی سرویس استریم دیزنی‌پلاس منتشر شده، انتظار برای سریال لایواکشن The Mandalorian «ماندالوریان» به اوج خودش رسیده است. در این سریال ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) که در دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» جریان دارد، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش تفنگداری تنها را در نقاط دوردست کهکشان بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه دیزنی تریلر این سریال را فقط برای حاضران در مراسم بزرگداشت Star Wars پخش کرده، اما بالاخره تصاویر رسمی از این سریال منتشر شده‌اند، که نگاه بهتری به این تفنگدار با بازی پاسکال و همچنین شخصیت‌های دیگر با بازی جینا کارانو (Gina Carano) و کارل ودرز (Carl Weathers) ارائه می‌کنند.

کارانو در این سریال نقش کارا دون، شورشی سابق را بازی خواهد کرد. ودرز نیز نقش گریف رهبر شکارچیان گنج در کهکشان را بازی می‌کند. اگرچه تریلری از این سریال منتشر نشده، اما با توجه به چیزهایی که از مراسم شنیده‌ایم این سریال شباهت‌های زیادی با آثار وسترن کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و فیلم‌های سامورایی آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa) دارد.

پخش سریال The Mandalorian با بازی بازیگران دیگری از جمله نیک نولتی (Nick Nolte)، ورنر هرتسوک (Werner Herzog) و جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.