گیلرمو دل تورو شاید قسمتی از Arrow را کارگردانی کند

12 October 2016 - 17:35

از هفته قبل Arrow با فصل پنجم خود به تلویزیون بازگشته است تا با نوآوری و بازگشت به گذشته سریال باری دیگر توجه طرفداران کامیک‌ها را به خود جلب کند. در واقع حتی می‌توان ادعا کرد که قسمت اول ارو از اولین قسمت فصل سوم سریال فلش قدرتمندتر هم ظاهر شد و بیشتر برای طرفداران تماشایی بود؛ شاید دلیل این موفقیت ابتدایی بازگشت به صحنه‌های اکشن ساده‌تر و ابرقهرمانان و شرایط واقع‌گرایانه است. در جدیدترین گزارشات مربوط به این سریال فهمیدیم که گیلرمو دل تورو، کارگردان مشهور سینما، ممکن است یکی از قسمت‌ها را کارگردانی کند!

طبیعت همه سریال‌های ابرقهرمانی این است که برروی شخصیت اصلی و قهرمان داستان تمرکز داشته باشند البته اگر در سریال‌های CW افراد بااستعدادی چون دیوید ناتر (کارگردان Game of Thrones) و کوین اسمیت یا لکسی الکساندر مسئولیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی را بر عهده نداشتند، محبوبیتشان تا این اندازه بالا نمی‌رفت. حال گویا عوامل شبکه CW می‌خواهند یکی دیگر از بااستعدادترین و کاربلدترین افراد فعال در صنعت سینما را برای کارگردانی یکی از قسمت‌های سریال محبوب و پرطرفدار خود به ارو بیاورد.

مارک گاگنهایم که تهیه‌کننده سریال Arrow هم هست در کامیک‌کان نیویورک سریال جدید Trollhunters (که با گیلرمو دل تورو در ساخت آن با او همکاری کرده است) را تبلیغ کرد. از او پرسیدند که آیا مایل است گیلرمو دل تورو (کارگردان فیلم‌های Pan’s Labyrinth و Pacific Rim و The Hobbit) یکی از قسمت‌های ارو را کارگردانی کند؛ او در پاسخ گفت:

اگر بگویم در این مورد هیچ‌وقت با او صحبت نکرده‌ام دروغ است! او سرش خیلی شلوغ است و هم‌اکنون هم در تورونتو مشغول فیلم‌برداری است. اما پیشنهاد کارگردانی یک قسمت از ارو همچنان برای او پابرجاست.

arrow-season-5-characters-trailer

شاید در نگاه اول فکر کنید که دل تورو گزینه مناسبی برای کارگردانی سریالی چون ارو نیست اما در نظر داشته باشید که او در سال ۲۰۰۲ کارگردانی فرنچایز Blade را بر عهده گرفت و در فیلم Blade 2 یکی از پرجنبش‌ترین و هیجانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی زمان خود را ارائه داد. بااینکه عوامل شبکه CW به سختی در تلاشند تا ارو را به دوران اوج خود برگردانند قسمت اول آن – با همه نقاط مثبتش – حداقل یک سوم تماشاگران را در مقایسه با قسمت اول فصل چهارم که سال گذشته پخش شد از دست داد. دل تورو هم‌اکنون مشغول فیلم‌برداری The Shape of Water – اثر جدید خود – است و شاید بعد از پرداختن به این فیلم وقتش به قدری آزاد شود که بتواند به سراغ دنیای تلویزیون بیاید.

نظر شما در این باره چیست؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.