مناطق ترس Halloween Horror Nights شامل Zombieland 2 و Hellbilly Deluxe خواهند بود

15 August 2019 - 13:00

رویداد Halloween Horror Nights که در ماه بعد و در استودیو کالیفرنیا Universal آغاز خواهد شد، پنج منطقه‌ی ترس خواهد داشت که شامل Zombieland: Double Tap و البوم Hellbilly Deluxe اثر راب زامبی (Rob Zombie) می شوند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

منطقه‌ی Zombieland: Double Tap، بازدیدکنندگان را در میان ایالات متحده‌ی زامبی‌لند، جایی که زامبی‌های تشنه به خون در همه‌جا هستند، قرار می‌دهد.

در منطقه‌ی Hellbilly Deluxe به تصورات و موسیقی هوی‌متال راب زامبی قدم خواهید گذاشت. از موجودات آخرالزمانی تا دیوانگان وحشی، با پیچیدگی ترسناک موسیقی دیوانه‌وار او روبه‌رو خواهید شد.

در منطقه‌ی Vanity Ball، هنرمندانی حضور دارند که از گوشت انسان به عنوان بوم نقاشی استفاده می‌کنند و در این حین شما را به سوی آثار وحشتناک خود هدایت خواهند کرد.

در منطقه‌ی Vikings Undead، جنگجویان وایکنیگ از گور برخاسته‌ای وجود دارند که سنترال پارک را محاصره کرده‌اند. فکر کردن به ارواح وایکینگ به اندازه‌ی کافی وحشت‌آور است، حال باید با تصویری نامرده از آن‌ها روبه‌رو شد.

علاوه بر این مناطق، شرکت کنندگان می‌توانند منتظر Academy of Villains: Altered States نیز باشند که تجربه‌ای حماسی را برای ذهن و جسم به ارمغان می‌آورد و طبیعت واقعی انسان به خیابان‌های گوتیک هرج و مرج کشانده می‌شود. این گروه از هنرمندان بااستعداد شرور برگشته‌اند تا یک نمایش تماماً جدید را که شامل رقصی ترکیب شده با دیدگاه یک قاتل و تئاترهای خارق‌العاده می‌شود، ارائه کنند.

Halloween Horror Nights که یک رویداد تمام و کمال هالووینی به میزبانی Universal Studios است، برای بیش از ۲۵ سال بازدیدکنندگان این رویداد از سراسر جهان را به قربانیان فیلم‌های ترسناک استودیو تبدیل و این تجربه را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

هرسال شگفتی و ویژگی‌هایی بر اساس فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و داستان‌های تازه در این رویداد به واقعیت تبدیل شده و خیابان‌های هر پارک که برگذارکننده‌ی این رویداد است به شکل قابل توجهی به مناطقی ترسناک تبدیل می‌شوند و بازیگرانی ترسناک در هر نقطه‌ی تاریک از آن قرار خواهند داشت. امسال شاهد بازگشت Stranger Things در کنار آثار هیولایی قدیمی یونیورسال مانند Ghostbusters و Killer Klowns From Outer Space هستیم. دیگر آثار این رویداد شامل مکان‌های تازه‌ای با نام Nightingales: Blood Pit و Depths of Fear و Yeti: Terror of the Yukon می‌شوند.

Halloween Horror Nights، جمعه ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در اورلندو و ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در هالیوود آغاز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت بلیط‌ها و باقی موارد می‌توانید به اینجا سر بزنید.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.