همکاری مجدد ویل اسمیت و آکیوا گلدزمن در فیلم Brilliance

7 September 2019 - 13:30

پارامونت پیکچرز حق انتشار فیلم Brilliance «استعداد» را خریداری کرده و قرار است رمان مارکوس سیکی (Marcus Sakey) را به ابزاری برای همکاری مجدد ویل اسمیت (Will Smith) و آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) تبدیل کند. اسمیت بازیگر و گلدزمن نویسنده این فیلم خواهند بود. آن‌ها همچنین تهیه‌کنندگی فیلم را همراه با جیمز لسیتر و شین سالرنو برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگر ۱٪ بچه‌های دنیا با موهبت‌های قدرتمند متولد می‌شدند، جامعه چطور خودش را با آن‌ها وفق می‌داد؟ سه گانه رمان Brilliance در آینده‌ای جریان دارد که در آن مردم مستعد – که جامعه از آن‌ها به عنوان مردم غیرعادی یاد می‌کند – به دلیل موهبت‌های خودشان زندگی مردم عادی را تهدید می‌کنند. به آن‌ها لقب مستعدها داده شده و دولت در حال ردیابی و نابود کردن آن‌هاست.

اسمیت نقش نیک کوپر قهرمان داستان را بازی می‌کند، یک مامور فدرال که برای اداره تحلیل و پاسخگویی کار می‌کند. وظیفه او ردیابی و نابود کردن مجرمان مستعدی است که از موهبت خود برای کارهای بد استفاده می‌کنند. این مامور خودش هم یک شخص مستعد است که موهبت پیش‌بینی آینده را دارد و می‌توانند تحلیل کند چه اتفاقی قرار است بیفتد و به آن واکنش نشان دهد. او همچنین پدر یک دختر مستعد است.

وقتی او به یک گروه افراطی از مستعدها نفوذ می‌کند که قصد دارند یک جنگ داخلی راه بیاندازند، از موهبت خودش علیه دشمنان مستعدش استفاده می‌کند، مثل قاتلی که زمان را سریعتر از دشمنانش درک می‌کند. وقتی به کوپر دستور داده می‌شود جان اسمیت – خطرناک‌ترین مستعد کشور – را از بین ببرد، تمام چیزهایی که کوپر به آن‌ها اعتقاد دارد زیر سوال می‌روند. جایی که یکی از مستعدهایی که کوپر وظیفه نابودی‌اش را برعهده دارد به او می‌گوید: تو نمی‌تونی آینده رو متوقف کنی، تو فقط می‌تونی یک طرف رو انتخاب کنی.

سیکی دو رمان دنباله A Better World «دنیایی بهتر» و Written in Fire «نوشته شده در آتش» را هم نوشته و این سری کتاب منتشر شده توسط آمازون حدود ۲ میلیون نسخه فروش داشته است.

این بازگشت مجدد اسمیت به این پروژه است، که قصد داشت آن را با همکاری لجندری/یونیورسال بسازد اما سپس تصمیم گرفت در فیلم Concussion «ضربه مغزی» بازی کند. این همچنین چهارمین همکاری اسمیت و گلدزمن است. این دو قبلا در فیلم‌های I, Robot «من، ربات»، I Am Legend «من افسانه هستم» و Hancock «هانکوک» همکاری داشتند که روی هم به فروش ۲ میلیارد دلاری رسیدند.

به تازگی فیلم لایو اکشن Aladdin «علاءالدین» با بازی اسمیت اکران شده که به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار دست یافت. فیلم مورد انتظار Bad Boys For Life «پسران بد برای همیشه» نیز با بازی او سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. او به زودی در فیلم اکشن مهیج Gemini Man «مرد ماه جوزا» ساخته انگ لی (Ang Lee) دیده خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.