سریال The Walking Dead: World Beyond با سریال اصلی کراس‌اوور خواهد داشت

8 January 2020 - 13:00

سریال The Walking Dead: World Beyond «مردگان متحرک: دنیای فراتر» دومین اسپین‌آف The Walking Dead «مردگان متحرک» که داستان نسلی از نوجوانان را پس از آخرالزمان زامبی‌ها روایت می‌کند، با سریال اصلی و اسپین‌آف اولش یعنی Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» کراس‌اوور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple) مدیر ارشد محتوایی دنیای The Walking Dead قبل از پخش World Beyond در آوریل، اعلام کرده این اسپین‌آف با دو سریال قبلی فرنچایز ارتباط خواهد داشت. او در این باره گفته:

خط زمانی World Beyond یکم بعد از بقیه سریال‌ها جریان داره. اما خیلی زیاد نیست. نه در حدی که مخاطبان متوجه اون بشن. تقریبا خط زمانی اونا خیلی به هم نزدیکه، فقط یکمی با هم فرق دارن. ما در این سریال جنبه‌ای از دنیای مردگان متحرک رو بررسی می‌کنیم که تا حالا ندیده بودیم. ما نگاهی به اون دنیا از طریق سریال‌ها داشتیم، مثلا هلیکوپترها و سربازی که دیدیم یعنی ایزابل توی سریال Fear. فیلم‌های فرنچایز هم این بخش از دنیا رو مورد بررسی قرار میدن، مثلا ریک توی یکی از اون هلیکوپترهاست. این سریال جدید و فیلم ارتباطی با هم دارن، اما خیلی عمیق به هم مرتبط نیستن.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.