فیلم The Batman: اظهارات زوئی کراویتز درباره شخصیت کت‌وومن

18 January 2020 - 19:00

زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) طی کنفرانس خبری سریال High Fidelity «وفادانه» اظهاراتی هم درباره فیلم The Batman «بتمن» ساخته مت ریوز (Matt Reeves) داشت و از هیجان خودش برای نمایش نسخه جدیدی از کت‌وومن گفت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کراویتز طی این کنفرانس درباره شخصیت کت‌وومن گفت:

به نظرم کت‌وومن یا همون سلینا کایل نمادی از یک زن قدرتمنده و خیلی خوشحالم که قراره این رو نشون بدم. به نظرم زنانگی میتونه نمادی از قدرت باشه و این با قدرت مردانه فرق داره. نکته جالب درباره بتمن و کت‌وومن همینه. بتمن نماد قدرت مردانه هست و کت‌وومن نماد قدرت زنانه. خیلی جالبه که آدم میتونه ظریف و مهربون باشه، اما همچنین قدرتمند و خطرناک هم باشه.

کراویتز با اشاره به اینکه بازی میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در فیلم Batman Returns «بازگشت بتمن» الهام‌بخش او برای بازی در نقش کت‌وومن بوده، در این باره گفت:

به نظرم کت‌وومن یک شخصیت نمادینه. من قبلا خیلی طرفدار کامیک نبودم، اما دنیای اونا همیشه برای من جذاب بوده. و البته هنرنمایی میشل فایفر خیلی برام الهام‌بخش بود.

در این فیلم رابرت پتینسون (Robert Pattinson) نقش بروس وین/بتمن، کالین فارل (Colin Farrell) نقش پنگوئن، جفری رایت (Jeffrey Wright) نقش کمیسر گوردون و پال دنو (Paul Dano) نقش ریدلر را بازی می‌کنند.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.