همکاری برادران روسو با باراک اوباما در ساخت فیلم نتفلیکسی Exit West

6 March 2020 - 15:30

در ماه اوت ۲۰۱۷ اعلام شد جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) کارگردانان Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» ‌حقوق رمان پرفروش Exit West نوشته محسن حمید (Mohsin Hamid) را به دست آورده‌اند. چند ماه بعد باراک اوباما (Barack Obama) این رمان را جزو بهترین کتاب‌هایی که در آن سال خوانده بود اعلام کرد. حالا برادران روسو و اوباما در حال مذاکره برای ساخت یک فیلم براساس این رمان برای نتفلیکس هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Exit West درباره یک بحران پناهندگی جهانی است و در یک کشور نامشخص در خاورمیانه جریان دارد، جایی که سعید و نادیای جوان پس از اینکه مادر سعید حین درگیری تروریست‌ها با دولت محلی کشته می‌شود از خانه خودشان فرار می‌کنند. این دو به دیگر مهاجران می‌پیوندند که به پناهگاهی ایمن با درهای محافظت شده منتقل می‌شوند. آن‌ها توسط یک در سر از جزیره یونانی مایکونوس درمی‌آورند. با رفتن به دری دیگر وارد عمارتی در لندن می‌شوند که پر از مهاجران اهل نیجریه است. در سوم آن‌ها را به مارین کانتی در کالیفرنیا می‌برد. در هر لوکیشن رابطه آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد، آن هم در حالی که باید برای پیدا کردن غذا و سرپناه تلاش کنند. این داستان تمثیلی نشانگر تضاد بین زندگی روزانه مهاجران و مردم بومی آن کشورهاست که ترجیح می‌دهند این مهاجران وجود خارجی نداشته باشند.

اگرچه منابع مختلف گزارش می‌دهند ریز احمد (Riz Ahmed) برای بازی و یان دیمانژ (Yann Demange) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده‌اند، اما هنوز خبری در این زمینه تایید نشده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.