اسپین‌آف جدید Spider-Man توسط روبرتو اورکی نوشته خواهد شد

11 March 2020 - 12:00

پس از اینکه فیلم The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» نوشته روبرتو اورکی (Roberto Orci) باعث شد فرنچایز این شخصیت با حضور اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) ادامه پیدا نکند، او حالا دوباره به دنیای عنکبوتی برگشته است. اورکی قرار است فیلمنامه یک اسپین‌آف جدید Spider-Man را بنویسد که در دنیای عنکبوتی سونی جریان دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز مشخص نیست اورکی قصد دارد داستان چه شخصیتی را در این فیلم روایت کند، اما می‌دانیم این فیلم در دنیای سینمایی مارول جریان ندارد. این فیلم در دنیای عنکبوتی سونی روایت می‌شود که شامل فیلم‌هایی مثل Venom «ونوم»، Morbius «موربیوس»، Nightwatch «نایت‌واچ»، Silk «سیلک» و Silver and Black «سیلور و بلک» می‌شود. سونی فعلا در حال ساخت فیلم Venom 2 است و Morbius را در تابستان آینده اکران خواهد کرد.

اورکی قبلا نویسندگی Mission: Impossible III «ماموریت: غیرممکن ۳»، سه‌گانه Star Trek «پیشتازان فضا» و دو فیلم اول Transformers «تبدیل‌شوندگان» را همراه با همکار قدیمی خودش الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) برعهده داشته است. او در تلویزیون هم نویسندگی آثاری مثل Hawaii Five-0 «هاوایی فایو زیرو»، Scorpion «اسکورپیون»، Sleepy Hollow «اسلیپی هالو»، Fringe «فرینج» و Alias «مستعار» را برعهده داشته است.

امکان تمرکز اورکی روی کدام شخصیت دنیای عنکبوتی بیشتر از بقیه است؟ با توجه به خشن و تاریک بودن دنیای عنکبوتی جدید سونی، امیداوریم اورکی به ریشه‌های فرینجی خودش برگردد و اثری عجیب و غریب و ترسناک ارائه دهد. بنابراین ما احتمال می‌دهیم شانس شخصیت نایت‌واچ برای حضور در نقش اصلی این فیلم بیشتر باشد، یک ضدقهرمان با تم سفر در زمان که گذشته/آینده دردناک و ویژگی‌های اخلاقی خاصش کاملا مناسب نویسنده‌ای مثل اورکی است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.