برادران همسورث در فیلمی با یکدیگر همبازی خواهند شد

28 April 2020 - 16:00

طی یک دهه گذشته، برادران همسورث به یکی از خانواده‌های سرشناس هالیوود تبدیل شده‌اند. با حضور کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور دنیای سینمایی مارول، لیام همسورث (Liam Hemsworth) در فرنچایز The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» و The Expendables «بی‌مصرف‌ها» و لوک همسورث (Luke Hemsworth) در سریال Westworld «وست‌ورلد»، مخاطبان کاملا با این خانواده آشنایی دارند، حتی با وجود اینکه آن‌ها به ندرت با یکدیگر همبازی شده‌اند. طبق نظرات جدید لیام، به نظر می‌رسد این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لیام همسورث به تازگی اعلام کرده او و کریس برنامه‌هایی برای نقش‌آفرینی در یک فیلم اکشن کمدی بزرگ در آینده نزدیک دارند. همسورث در این باره گفته است:

من واقعا از برادرم درس می‌گیرم. من با افراد زیادی کار کرده‌ام که در ۱۱ سال گذشته در موقعیت‌های بسیار خوبی بودن، و کریس اصول اخلاقی بهتری از اونا داره. اون خیلی روی کارش متمرکزه. خوشحالم که اون رو دارم و میتونم از کاردانی و دانشش استفاده کنم. من تمام مدت به اون زنگ میزنم و نظرش رو درباره فیلمنامه‌ها می‌پرسم: آیا باید این کار رو انجام بدم؟ باید اون یکی رو انجام بدم؟ ما امسال در یک فیلم اکشن کمدی بزرگ با هم همبازی خواهیم بود.

در حالی که هنوز جزئیاتی از این پروژه مشخص نیست، ایده حضور دو همسورث در یک فیلم قطعا هیجان‌انگیز است. کریس و لوک در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» با یکدیگر همبازی شدند، جایی که لوک نقش ثور را در یک نمایش طراحی شده توسط لوکی ایفا کرد. جالب اینجاست که ابتدا قرار بود لیام نقش ثور را در فیلم‌های مارول ایفا کند و حتی برای این نقش تست بازیگری داد. در حالی که کریس در نهایت نقش را به دست آورد، لیام صادقانه درباره تقریبا به دست آوردن این نقش صحبت کرده ‌است. او گفته:

من اعتماد به نفس خیلی کمی داشتم. من برای تست بازیگری ثور به آمریکا اومدم. پس کمی اعتماد به نفس داشتم، و تا جایی که می‌تونستم در تست‌های بازیگری شرکت می‌کردم. من برای بازی در اولین فیلم Expendables انتخاب شدم، و بعد فیلمنامه بازنویسی شد و اونا نقش منو حذف کردن. پدر و مادرم همیشه می‌گفتن: یه نقشه دیگه هم داشته باش. همیشه به این فکر می‌کردم که احتمالا باید به سمت تجارت یا ساخت‌وساز برم. اما به خودم اطمینان داشتم که میتونم از پس بازیگری بربیام و همینطور هم شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.