برنامه‌ریزی نویسنده فیلم The Old Guard برای ساخت سه‌گانه

15 July 2020 - 00:00

نویسنده فیلم اکشن The Old Guard «نگهبانانی از دیرباز» محصول نتفلیکس، برای ساخت سه‌گانه برنامه‌ریزی کرده است. اولین فیلم با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) هفته گذشته پخش شد و با نظرات مثبت منتقدان و مخاطبین روبرو شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Old Guard نوشته گرگ روکا (Greg Rucka) براساس کامیک نوشته خودش، درباره گروهی از جنگجویان فناناپذیر به رهبری اندی با بازی ترون است. این گروه در تلاش برای حفاظت از دنیای فانی هستند، اما وقتی یک فرد فناناپذیر جدید به نام نایل (کیکی لین (KiKi Layne)) را پیدا می‌کنند، با یک چالش جدید روبرو می‌شوند. The Old Guard با همه آثار کامیک‌بوکی متفاوت است چون مسائلی پیرامون مرگ و زندگی را بررسی کرده و قدرت‌های شخصیت‌های اصلی را همزمان به عنوان دارایی و مسئولیت به حساب می‌آورد. اگر چه این فیلم داستان مستقلی دارد، اما پایان مبهمش باعث شده احتمال ساخت دنباله برای آن ممکن باشد.

جینا پرینس بایدوود (Gina Prince-Bythewood) کارگردان فیلم تایید کرده اگر این فرصت را داشته باشد قصد دارد دنباله فیلم را بسازد. اگرچه پرینس بایدوود گفته فیلم اول The Old Guard داستان کاملی را روایت می‌کند، اما همچنین تایید کرده روکا فیلمنامه‌نویس این فیلم قصد دارد دو دنباله برای آن بسازد. پرینس بایدوود در این باره گفته:

گرگ از همون ابتدا قصد ساخت یک سه‌گانه رو داشت. می‌دونم داستان قراره به چه سمتی بره که خیلی هم جذابه. اگه مخاطبان خواستار داستان بیشتری باشن، ما می‌تونیم آرزوی اونا رو برآورده کنیم.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.