بازیگر Supernatural به سریال The Boys پیوست

18 August 2020 - 16:00

بازیگر سریال Supernatural جنسن اکلس (Jensen Ackles) به فصل سوم سریال کامیک‌بوکی The Boys «پسرها» محصول آمازون پرایم پیوست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او این خبر را از طریق شبکه‌های اجتماعی به گوش طرفداران خود رساند. او در اینستاگرام گفته است:

من دائم فکر می‌کنم که بعد از اتمام سریال Supernatural که آخر امسال تمام می‌شود کار بعدی من چه خواهد بود.

این بازیگر قرار است نقش سولجر بوی که اولین ابرقهرمان در دنیای این سریال است را بازی کند. بعد از حضور در جنگ جهانی دوم او تبدیل به اولین ابرقهرمان و پایه و اساس فرهنگ آمریکا برای دهه‌ها شد.

اکلس با سازنده سریال سوپرنچرال برای نقش‌آفرینی در این سریال همراه خواهد شد.

مدیر و تهیه‌کننده اجرایی سریال The Boys اریک کریپک (Eric Kripke) که در ساخت سریال Supernatural هم نقش داشته،‌ طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

از وقتی‌که بچه بودم رویایی دیوانه‌کننده و غیرممکن داشتم تا برای جنسن اکلس شغلی سودمند فراهم کنم. الآن خوشحالم که بگویم این رویای من محقق شده است. جنسن علاوه بر اینکه بازیگر فوق‌العاده‌ای است، شخصیت خیلی خوبی هم دارد. او بسیار خونگرم است و من او را همانند برادر خود می‌دانم. به‌عنوان شخصیت سولجر بوی، اولین ابرقهرمان، او قرار است مقدار زیادی طنز، ترحم و مهلک بودن را به این شخصیت تزریق کند. من لحظه‌شماری می‌کنم که دوباره با او در صحنه فیلم‌برداری قرار بگیرم و مقداری از لحظه‌های Supernatural را به سریال The Boys بیاورم.

ساخت فصل سوم سریال The Boys طی پنل SDCC در ۲۳ ژوئیه (پنجشنبه ۲ مرداد) اعلام شد. فصل دوم این سریال در تاریخ چهارم سپتامبر (جمعه ۱۴ شهریور) به نمایش درخواهد آمد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.