سریال Raised by Wolves برای فصل دوم تمدید شد

18 September 2020 - 12:00

اگر سریال Raised by Wolves «بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها» ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) را تماشا می‌کنید، خبر خوبی برای شما داریم. سرویس استریم HBO Max این سریال علمی‌تخیلی را برای فصل دوم تمدید کرده است. همچنین اعلام شده این سریال از زمان آغاز به کار این استریمر، بهترین عملکرد را از نظر جذب مخاطبان داشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

۳ قسمت اول Raised by Wolves در تاریخ ۳ سپتامبر پخش شد و ۸ اپیزود بعدی این فصل هر هفته پخش می‌شوند تا اینکه فصل اول سریال تا آخر این ماه به پایان برسد. این سریال در دومین هفته پخش، ۵۰٪ افزایش مخاطب داشت.

سارا آبری (Sarah Aubrey)، رئیس HBO Max در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است:

وقتی به Raised by Wolves فکر می‌کنم، هنر ساخت یک خط داستانی درگیرکننده، دنیایی خاص و متفاوت، جلوه‌های ویژه و فیلمبرداری، هنرمندی بازیگران برای بازی در نقش این شخصیت‌های به‌یادماندنی و هنر ریدلی اسکات و تیمش به ذهنم خطور می‌کند. این سریال محبوب، به بهترین شکل ویژگی‌های علمی‌تخیلی و ترسناک آثار ریدلی را با هم ترکیب کرده و یکی از اصیل‌ترین داستان‌هایی است که طی چند سال گذشته دیده‌ام.

این سریال ساخته آرون گوزیکوفسکی (Aaron Guzikowski) داستان علمی‌تخیلی پیچیده‌ای درباره دو اندروید را روایت می‌کند که وظیفه بزرگ کردن بچه‌های انسانی را در یک سیاره دورافتاده و مرموز برعهده دارند.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.