مت ریوز تهیه‌کننده‌ی فیلم Hunt For Atlantis شد

21 September 2020 - 00:00

کمپانی Netflix اخیراً حقوق ساخت فیلم The Hunt for Atlantis را که توسط کارگردان فیلم The Batman مت ریوز (Matt Reeves) و آدام کاسان (Adam Kassan) از کمپانی ۶th & Idaho تهیه خواهد شد را به‌دست آورده است. بازیگر آرون برگ (Aaron Berg) نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی این عنوان که بر اساس رمانی به همین نام اثر اندی مک‌درموت (Andy McDermott) است را انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان «جست‌وجو برای آتلانتیس» اولین عنوان از مجموعه‌ای پانزده کتابی است که با نام مجموعه‌ی نینا وایلد و ادی چیس نیز شناخته می‌شود، بنابراین نتفلیکس توانایی تبدیل این سریال به یک فرانچایز سینمایی را نیز دارد.

اخیراً ددلاین گزارش داد که مت ریوز تهیه‌کنندگی The Hunt for Atlantis را بر عهده خواهد داشت. اطلاعات زیادی در مورد این فیلم هنوز منتشرنشده است اما بر اساس پیش‌نمایش فیلم بتمن و کارهای قبلی او، طرفداران انتظار یک فیلم مهیج اکشن/ماجراجویی به همراه رمز و رازهای بسیار را دارند. به‌علاوه، چون آرون برگ که زمانی مذاکراتی برای کارگردانی فیلم Tales from the Borderlands انجام داده بود یک بازیگر کمدی است، مخاطبان می‌توانند منتظر شوخی‌های سرگرم‌کننده و سکانس‌های هیجان‌انگیز نیز باشند.

با در نظر گرفتن بینندگان بسیاری که مبهوت تریلر فیلم بتمن و سریال تلویزیونی جدیدی که بر اساس این نسخه از بتمن ساخته خواهد شد بودند، مشارکت ریوز در ساخت The Hunt for Atlantis اشتیاق زیادی برای این فیلم ایجاد خواهد کرد. ریوز تهیه‌کنندگی اجرایی ۱۰ Cloverfield Lane و کارگردانی War of the Planet of the Apes را انجام داده است که هردوی آن‌ها مهیج‌های علمی-تخیلی بودند که شباهت‌هایی با مفاهیم کلی «جست‌وجو برای آتلانتیس» دارند، بنابراین به شکل امیدوارکننده‌ای می‌توان انتظار داشت که فیلم پیشِ روی نتفلیکس مانند دیگر پروژه‌های ریوز اثر موفقی شود.

سال‌ها پس از ناپدید شدن والدینش، دانشجوی نابغه‌ی فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه نیویورک یعنی نینا وایلد به همراه یک بادیگارد عضو سابق سرویس هوایی ویژه‌ی بریتانیا یعنی ادی چیس توسط میلیاردری فعال درزمینه‌ی فناوری به یک مأموریت به سراسر دنیا برای پیدا کردن شهر گمشده‌ای افسانه‌ای فرستاده می‌شوند. کتاب‌های بعدی شامل جست‌وجو برای شمشیر افسانه‌ای اکسکالیبور، تالار عظیم والهالا، چشمه‌ی حیات و شهر طلایی ال‌دورادو می‌شوند.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.