جیمی فاکس به عنوان شخصیت الکترو به فیلم Spider-Man 3 باز می‌گردد

4 October 2020 - 11:30

جیمی فاکس (Jamie Foxx)، بازیگر نقش الکترو در فیلم The Amazing Spider-Man 2 و با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در نقش مرد عنکبوتی، در حال مذاکره نهایی جهت حضور در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مارول و سونی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جان واتس (Jon Watts) کارگردان دو قسمت قبلی فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home وظیفه کارگردانی قسمت سوم این فیلم را بر عهده خواهد داشت. سونی تاریخ انتشار قسمت سوم را ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) اعلام کرده است ولی به علت شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که تاریخ اکرانش تغییر کند.

بیشتر بازیگرانی که در فیلم‌های قبلی حضور داشته‌اند از جمله زندیا کلمن (Zendaya Maree Stoermer Coleman)، مریسا تومی (Marisa Tomei)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و تونی ریوولوری (Tony Revolori) در قسمت سوم این فیلم نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد. تولیدکنندگان این فیلم کوین فایگی (Kevin Feige) و ایمی پاسکال (Amy Pascal) هستند.

سونی هیچ اطلاعاتی را مبنی بر داستان قسمت سوم این فیلم منتشر نکرده است ولی با بازگشت فاکس برای بازی دوباره در نقش الکترو به نظر می‌رسد که شاید داستان فیلم‌های قبلی که مارول تولید نکرده با داستان این فیلم ترکیب شود.

ضمن اینکه در قسمت دوم فیلم مرد عنکبوتی مارول با نام Far From Home جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش کاراکتر جیمز جونا جیمسون که او این کاراکتر را در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی توبی مگوایر (Tobey Maguire) بازی کرده بود نیز دوباره در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است.

فاکس نقش الکترو را در فیلم The Amazing Spider-Man 2، با ‌بازی اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم نتوانست منتقدین را راضی کند و علاوه بر این با فروش ۷۰۸.۹ میلیارد دلاری خود در باکس آفیس جهانی عملکرد ضعیفی را نیز در این قسمت نشان داد. به علت عملکرد ضعیف این فیلم در باکس آفیس و درز اطلاعاتی از سونی به علت هک شدن آن‌ها سونی مجبور به امضا توافقی با مارول برای تولید مشترک فیلم جدیدی از مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی و رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی (Robert Downey Jr) شد.

علیرغم عملکرد ضعیف فیلم The Amazing Spider-Man 2، فاکس همچنان یکی از بازیگران مورد علاقه در هالیوود باقی‌مانده است و حضور او در بعضی از فیلم‌ها همچنان مخاطبین را جذب می‌کند. او اخیراً در فیلم جدید ابرقهرمانی درام نتفلیکس با نام Project Power نقش‌آفرینی کرده است و همچنین او یکی از صداپیشه‌های اصلی انیمیشن دیزنی و پیکسار با نام Soul است.

یک روز پس از منتشر شدن این خبر در رسانه‌ها، فاکس در اینستاگرام خود بازگشتش را برای بازی دوباره در نقش الکترو تائید کرد.

او گفت:

بسیار هیجان‌زده و خوشحالم که جزئی از قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی مارول هستم و من در این فیلم آبی نخواهم بود!

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.