تام هالند اولین تصویر رسمی از فیلم Uncharted را منتشر کرد

23 October 2020 - 13:30

تام هالند (Tom Holland) پس از اشاراتی به فیلم Uncharted «آنچارتد» طی روزهای گذشته، حالا اولین تصویر رسمی خودش در نقش نیتن دریک را منتشر کرده است. پس از اینکه نولان نورث (Nolan North) صداپیشه این شخصیت در سری بازی‌های ویدیویی محبوب Uncharted تصاویری از حضورش در پشت‌صحنه فیلم منتشر کرده بود، هالند به شوخی تهدید کرده بود که اولین تصویر رسمی از این فیلم را لو خواهد داد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طرفداران مدت زیادی منتظر یک فیلم لایو اکشن Uncharted بوده‌اند و حالا این فیلم در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارد. سونی طی یک دهه گذشته تلاش کرد این فیلم را با کمک چندین کارگردان مختلف بسازد، که شامل دیوید او راسل (David O. Russell)، شاون لوی (Shawn Levy) و دن ترختنبرگ (Dan Trachtenberg) بودند. اما بالاخره روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردان Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» و Venom «ونوم» ساخت این فیلم موردانتظار را برعهده گرفت.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم یک پیش‌درآمد برای بازی‌های ویدیویی است و هالند نقش نسخه جوان‌تر قهرمان نیتن دریک را بازی می‌کند. این شخصیت یک شکارچی گنج حرفه‌ای با گذشته مرموز است و احتمالا این فیلم به ما نشان دهد چطور و چرا نیتن دریک به شخصیت محبوب سری بازی‌های Uncharted تبدیل شد.

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نقش ویکتور سالیوان ملقب به سالی، افسر سابق نیروی دریایی آمریکا و مربی نیتن را بازی می‌کند. وقتی راسل قرار بود این فیلم را بسازد، والبرگ برای بازی در نقش نیتن دریک انتخاب شده بود.

آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) هم در این فیلم حضور دارد و احتمالا نقش شرور داستان را بازی خواهد کرد. هالند پس از پایان فیلمبرداری این فیلم، جلوی دوربین دنباله Spider-Man «مرد عنکبوتی» خواهد رفت.

فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.