Ghostbusters: Afterlife و Uncharted مجدداً با تاخیر روبه‌رو شدند

22 January 2021 - 21:07
Ghostbusters: Afterlife

اتفاقات شوم سال میلادی گذشته که باعث سقوط عجیب ارقام باکس آفیس شد، دوباره در حال تکرار شدن هستند. درست دقایقی پس از آن‌که کمپانی MGM در روز پنجشنبه اعلام کرد که اکران No Time to Die را از آوریل به اکتبر موکول کرده است، کمپانی Sony نیز اعلام کرد که تغییرات زیادی را در تقویم اکران آثارش در بهار و تابستان اعمال کرده است؛ تغییراتی که به دلیل ادامه پیدا کردن همه‌گیری کرونا نه‌تنها سونی بلکه به‌احتمال بالایی بسیاری از کمپانی‌های دیگر نیز آن‌ها را اعمال خواهند کرد.

اکران فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway به کارگردانی ویل گلاک (Will Gluck) از دوم آوریل به ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) موکول شد. این در حالی است که اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife به کارگردانی جیسون رایتمن (Jason Reitman) از ۱۱ ژوئن به ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) موکول شده است. ستارگان عنوان جدید فرانچایز «شکارچیان روح» را کری کون (Carrie Coon)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، مکنا گریس (Mckenna Grace) و پل راد (Paul Rudd) تشکیل می‌دهند.

فیلم Cinderella به کارگردانی کی کنن که قرار بود در ۵ فوریه اکران شود، اکنون در ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) اکران خواهد شد. کامیلا کابیو (Camila Cabello) ستاره‌ی این فیلم خواهد بود.

سونی همچنین اعلام کرده است که برنامه‌ی اکران فیلم Uncharted را به‌طور کامل از سال ۲۰۲۱ خارج کرده است. اکران این اقتباس ویدیو گیمی که تام هالند (Tom Holland) در نقش شکارچی گنج نِیتِن دریک در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت، از ۱۶ ژوئیه به ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) موکول شده است. مارک والبرگ (Mark Wahlberg) دیگر ستاره‌ی این عنوان خواهد بود.

همچنین چند ساعت پس از اعلام این تغییرات در تقویم زمانی اکران فیلم‌هایش، سونی اعلام کرد که فیلم مارولی Morbius نیز با تأخیر در تاریخ ۲۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. پیش‌تر قرار بود تا این اثر با حضور جرد لتو (Jared Leto) در نقش اصلی‌اش در ماه اکتبر سال میلادی جاری اکران شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.