آیدان گیلن نقش یک کاراگاه را در سریال Killers Of The Cosmos بازی می‌کند

22 November 2020 - 20:30

بازیگر سریال‌های Game Of Thrones و Project Blue Book، آیدان گیلن (Aidan Gillen)، قرار است یک مجموعه مستند چند ژانره را برای شبکه Science Channel زیر نظر کمپانی Discovery، جلوی دوربین ببرد که در آن نقش کارآگاهی را ایفا می‌کند که در حال بررسی پدیده‌های خطرناک در جهان است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تهیه‌کنندگی این سریال شش قسمته قرار است توسط کمپانی انگلیسی Wall To Wall که متعلق به کمپانی برادران وارنر است، انجام شود. فیلمبرداری هنوز در جریان است، در حالی که مراحل پس از تولید سریال شروع شده است.

منابع اظهار داشتند که گیلن به عنوان یک گارآگاه شبیه ریموند چندلر که تهدید‌های موجود برای بشریت را بررسی می‌کند در یک سریال براساس وقایع و با همان پیچ و تاب‌های رمان گرافیکی ظاهر می‌شود. عنوان کاری این پروژه Killers Of The Cosmos است. کمپانی Discovery از اظهار نظر در مورد سریال Killers Of The Cosmos خودداری کرد، اما احتمال دارد این مجموعه سال آینده پخش شود.

کمپانی Wall To Wall به مذاکره جدی خود با سرویس‌های پخش و استریمرها ادامه می‌دهد. این کمپانی که سازنده مجموعه مستند Who Do You Think You Are? از شبکه TLC می‌باشد، مجموعه Becoming You به روایتگری الیویا کلمن (Olivia Colman) را در ماه جاری در استریمر Apple TV+ پخش کرد و نیز سازنده سریال Dope از نتفلیکس و Glow Up برای نتفلیکس و بی‌بی‌سی است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.