پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از کریسمس ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

11 December 2020 - 16:00
سریال "The Mandalorian"

در روز نشست سرمایه‌گذاران دیزنی سال ۲۰۲۰ تایید شد که فصل سوم سریال “The Mandalorian“(مندلورین) در کریسمس ۲۰۲۱ پخش خواهد شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فصل سوم این سریال در کریسمس ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. این سریال یکی از مهم‌ترین سریال‌های دیزنی از زمان شروع کار سرویس استریم، در پاییز گذشته بوده است و فورا مخاطبان و منتقدان زیادی را جذب خود کرده است. همینطور برای ۱۵ جایزه Emmys نامزد شده که شامل نامزدی بخش بهترین درام نیز می‌شود. با تشکر از ستاره این سریال Baby Yoda، تکنیک‌های فیلم‌برداری خلاقانه و پخش هفتگی این سریال بسیار پر مخاطب و فصل دوم نیز مانند فصل اول طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

فصل دوم سریال “The Mandalorian” قبل از شروع فصل اول در دست ساخت قرار داشته است و بنظر می‌رسد استودیو در حال ساخت فصل سوم می‌باشد. طبق گزارشات ساخت فصل سوم این سریال در ماه نوامبر شروع شده است که برای از لحاظ تئوری برای پخش در سال ۲۰۲۱ مناسب است. حالا تاریخ پخش نیز بصورت رسمی تایید شده است.

همینطور تایید شد که دو اسپین آف از “The Mandalorian” در دست ساخت می‌باشد، “Rangers of the New Republic” و “Ahsoka”.

Baby Yoda

به علت مشخص نبودن تاریخ پخش سریال‌های “Rangers of the New Republic” و “Ahsoka” تشخیص نحوه مرتبط بودن سریال “The Mandalorian” به این دو اسپین آف مشخص نمی‌باشد. اشاره شد که این سه سریال در یک واقعه خاص باهم کراس اور خواهند داشت که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • محمد says:

    کریسمس امسال منظورت بود یا سال دیگه

    • صادق امیری says:

      کریسمس هر سال میشه ۲۵ دسامبر همون سال
      در این مورد میشه ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰)