دیزنی ۲۰ سریال از مارول و جنگ ستارگان منتشر خواهد کرد

11 December 2020 - 20:30
مندلورین

کمپانی Disney به طرز عظیم و شگفت‌آوری تعداد محتوای تولیدی از متعلقاتش یعنی Marvel و Star Wars را بر روی سرویس استریمی Disney+ افزایش داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریم دنیل (Kareem Daniel)، عضو هیئت‌مدیره‌ی بخش رسانه و سرگرمی کمپانی والت دیزنی، روز پنجشنبه طی رویداد Disney Investor Day اعلام کرد که طی چند سال آینده “تقریباً” ۱۰ سریال مارولی، ۱۰ سریال جنگ ستارگانی و مجموعاً ۱۵ عنوان لایو-اکشن، انیمیشن و سریال از کمپانی‌های دیزنی و Pixar منتشر خواهند کرد.

او گفت:

با این محتواهای جدیدِ Disney+ در کنار فیلم‌های سینمایی و عناوینی که در آرشیو داریم، هر هفته محتوای جدیدی بر روی این سرویس استریمی قرار خواهیم داد.

همه‌ی ۱۵ عنوان تماماً جدید لایو-اکشن‌های دیزنی، انیمیشن‌های دیزنی و آثار پیکسار مستقیماً بر روی Disney+ قرار خواهند گرفت.

این اخبار در حالی منتشرشده‌اند که فصل دوم سریال The Mandalorian که از همین شبکه‌ی استریمی پخش می‌شود نیز تقریباً به‌پایان رسیده است.

در این رویداد که درواقع ارائه‌ای برای سهامداران دیزنی بود جزئیاتی راجع به سریال‌های جدید منتشر نشد اما شامل مجموعه‌ی Cassian Andor که پیش درآمدی بر فیلم Rogue One به نویسندگی جرد بوش (Jared Bush) و تونی گیلروی (Tony Gilroy) است، سریال کوتاه Obi-Wan Kenobi با حضور ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و یک سریال با محوریت شخصیتی مؤنث از خالق مجموعه‌ی Russian Doll لزلی هدلند (Leslye Headland) هستند.

صحبت‌های دنیل که اولین حضور او در عموم را رقم‌زده است در پی سیاست‌های تولید محتوا و تجاری جدیدی است که در مدت اخیر اکثر ابر کمپانی‌های سرگرمی نظیر Comcast و AT&T در مورد کمپانی‌های زیرمجموعه‌شان نظیر NBCUniversal و WarnerMedia اتخاذ کرده‌اند.

در دیزنی مسئولیت تولید محتوا بر عهده‌ی سه تیم به رهبری آلن هورن (Alan Horn) و آلن برگمن (Alan Bergman) از بخش استودیوها، پیتر رایس (Peter Rice) از بخش سرگرمی‌های عمومی و جیمز پیتارو (James Pitaro) از بخش ورزش است.

دنیل که پس از مدیرعامل دیزنی یعنی باب چپک (Bob Chapek) صحبت کرد، استراتژی‌های جدید این کمپانی را راهی برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان و مخاطبان محصولات دیزنی توصیف کرد.

او اعلام که این سیاست‌ها باعث “تقسیم بودجه‌ی خلاقانه میان گروه‌ها و درنهایت به حداکثر رساندن تعامل و تأثیرگذاری” می‌شود؛ همچنین اضافه کرد که “ما راه‌های خدمات‌رسانی به مصرف‌کنندگانمان را اولویت‌بندی کرده‌ایم”.

Disney

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.